„Dior“ mados namai nustebino nauju braižu ir geidžiamiausiu mėlynojo kraujo jaunikio pasirodymu
Jeigu teatras prasideda nuo rūbinės, tai "Dior" mados namų kolekcijos pristatymas - nuo dekoracijų. Iškalbingų, žinoma.
2019 metų pavasario ir vasaros kolekcijos laukta šį kartą ypatingai – ją kūrė naujasis kūrybos direktorius Kim Jones.
Nustebino: Paryžiaus parke Garde Républicaine buvo sukurta milžiniška skulptūra iš 70 tūkstančių gėlių žiedų. Idėją įgyvendino garsus gatvės menininkas KAWS.
Skulptūra ir kolekcijai pasirinkta šviesi, gėlėmis kvepianti erdvė sufleravo apie tai, kad „Dior“ mados namams stojo visai kitoks laikas po gana tamsaus, net niūraus buvusių kūrybos vadovų Hedi Slimane ar Kris Van Assche stiliaus. Užsakydamas KAWS gėlių skulptūrą, Kris Jones pademonstravo, kad žengia koja kojon su laikmečiu – juk bendradarbiauti su gatvės menininkais yra madinga.
Tą patį galima pasakyti apie kolekciją – joje beveik nebuvo tamsių spalvų, pasirinktos gaivios, rūbuose būtinai ir koks nors linksmas bitės ar lauko gėlių piešinėlis. Nauja ir drabužių kirpimas – visi jie tapo kur kas laisvesni su užuomina į laisvą gyvenimą be apribojimų.
Leidinyje „New York Times“ mados žinovai spėliojo, kad skirtumas tarp buvusių dizainerių ir dabartinio Kim Jones greičiausiai bus ne tik drabužių spalvos, kirpimas, bet ir kaina.
Kolekciją pradėjo ne eilinis modelis, tai buvo 18 metų Danijos princas Nikolai – vienas geidžiamiausių mėlynojo kraujo jaunikių šiuo metu. Kaip vėliau teigė pats dizaineris, šis momentas – pagarbos ženklas jo danų kilmės mamai.
Kaip vertinama kolekcija, dažniausiai parodo pasaulinio lygio žvaigždžių susidomėjimas. Pas Kim Jones jų netrūko, atvyko pats Karlas Lagerfeldas, ką tik „Louis Vuitton“ vyrų kolekciją pristatęs Virgil Abloh, Naomi Campbell, Kate Moss, Bella Hadid, Victoria Beckham su sūnumi Brooklynu, Lenny Kravitz, Rita Ora, Robertas Pattinsonas.