Dizainerė Aida Milašiūtė: „Atradau laimę būti, o ne turėti“
Ketvirtadienio vakarą, Vilniuje, mados mylėtojams buvo pristatyta nauja dizainerės Aidos Milašiūtės Einorės dizaino studija „AiMi“. Dizainerė veiklias moteris kviečia pamiršti apsipirkimą lydintį stresą ir laiko stygių, siūlydama greitesnį ir produktyvesnį būdą mylimiems stiliaus atradimams – lėtą apsipirkimą.
Pasak A. Milašiūtės, per pastaruosius dvidešimt metų mes jau atsikandome greitosios mados siūlomų daiktų. Šia, lėto apsipirkimo, idėja moteris noriu paskatinti savo laiką ir energiją, eikvojamą apsipirkimams prekybos centruose, skirti reikšmingesniems dalykams – santykiams, pomėgiams, knygoms, žmonėms.
Atidarymo metu dizainerė klientėms pristatė naują žiemos kolekciją, kurioje sau tobulai tinkantį derinį be didesnių pastangų galima susikurti drabužius renkantis iš kelių skirtingų jų modelių ir spalvinių variacijų.
A. Milašiūtė pasakoja, lėto apsipirkimo koncepto link ėjusi jau seniai: „Tai, ką šiandien siūlau savo klientėms, gimė su mano pačios patirtimi. Pamenu, kai dirbau darbą nuo 8-tos iki 17-tos valandos, gavusi atlyginimą važiuodavau į prekybos centrą savęs apdovanoti nauja suknele ar megztuku. Tas malonumo jausmas trukdavo iki tol, kol pakabindavau daiktus į spintą. Ilgainiui supratau, kad ne ten ieškau gerų emocijų ir malonumų. Taip kažkuriuo metu iš savo spintos pašalinau visus truputį tinka, truputį netinka drabužius, palikdama vos kelis derinius, kurie tikrai mylimi ir dėvimi – tada atėjo toks palengvėjimas! Panorau tuo dalintis”.
Pasak Aidos, frazė nėra kuo apsirengti gimsta todėl, kad esame įpratusios skubėti, lėkti, užsisukame darbų ir buities rate, o tada ir drabužiai mūsų spintose dygsta kaip grybai po lietaus – ne itin mylimi, ne itin reikalingi. Statistiškai apskaičiuota, jog maždaug 80 proc. laiko dėvime tik apie 20 proc. savo turimų daiktų.
Dizainerė pasakoja, jog sumažinus daiktų kiekį spintoje atėjo suvokimas, kad kuo mažiau daiktų turi, tuo mažiau laiko jiems reikia skirti: „Užuot ryte galvojus, ką apsirengti, tą laiką galiu skirti knygai ar pusryčiams su šeima. Ir čia atradau savo laimę. Laimę būti, o ne turėti”.
„Visada akcentuoju, kad tik kokybiški ir gerai apgalvoti pirkiniai tampa investicija, o tikrosios drabužio vertės etiketėje, kad ir kokia patrauklia reklama ir žema kaina remsimės, nepamatysime. Todėl moteris skatinu spintoje turėti mažiau daiktų ir investuoti tik į tuos, kuriuos tikrai mėgstame”.
Į naujos dizaino studijos atidarymą susirinko gausus būrys Aidos bičiulių, kolegų ir klientų. Juos pasitiko ir studijoje įsikūrusios makiažo meistrės – Jurga ir Jolita.
Pasak dizainerės Aidos Milašiūtės Einorės, jos kūriniai skirti moteriai, kuriai didžiausia vertybė – būti: „Būti ten, kuri ji nori būti. Tebūnie tai – mylimas darbas, penktadienio vakaras su vaikais, rami vakarienė su draugėmis ar pašėlęs savaitgalis Venecijoje su mylimuoju. AiMi klientė supranta, kad daiktai laimės neatneša, todėl pirmiausia investuoja į savo potyrius ir emocijas. Labai stengiuosi, kad AiMi būtų ne tik rūbas, bet, pirmiausia, gera emocija, stipri energija ir priminimas, kad kiekviena galime gyventi taip, kaip norime”, – apie moterį, kuriai kuria, pasakoja dizainerė.