Dizainerė K. Lisauskė atsisveikina su „Gėda Pelėda“ prekės ženklu
Vieno garsiausių šalies prekės ženklų „Gėda Pelėda“ dizainerė Kristina Lisauskė nusprendė keisti savo gyvenimą ir judėti į naujus kūrybinius vandenis. Nors daugelis šio prekės ženklo neįsivaizduoja be šios kūrėjos, tačiau dizainerė tikina, kad „Gėda Pelėda“ gali egzistuoti savarankiškai.
Didelius pokyčius inicijavusi K. Lisauskė teigia, kad priimti šį sprendimą jai padėjo kelionė po praeitį, kuriant naują kolekciją. „Atmintyje ir pribraižytuose sąsiuviniuose išsamiai ištyrinėjau savo penkerių metų su „Gėda Pelėda“ kūrybinį archyvą. Rodos, bevaikščiodama po praeitį prikėliau siūles, pjūvius ir faktūras. Praeities išgyvenimas iš naujo suteikė jėgų, suvokimo ir noro sugrįžti prie to, kas tikra. Prie savo kūrybinių ištakų“, - kalbėjo dizainerė.
Pasak K. Lisauskės, būtent atsigręžimas į praeitį pastūmėjo ją žengti į naują projektą: „Paskutiniai apmąstymai apie savo potencialo išgryninimą įkvėpė judėti toliau – į kitas kūrybines erdves, sritis, kurios man naujos, dar neatrastos“.
Prekės ženklo „Gėda Pelėda“ atstovai palaiko dizainerės pasirinkamą, tačiau užtikrina, kad nuo šiol klientų lauks dar daugiau naujovių. „Bedirbdami su Kristina, užsaugome ir mes, leisdami tobulėti naujajai dizainerių kartai, kurie prisidės prie mūsų prekės ženklo vystymo, tobulindami buvusius produktus ir įvesdami naujų. Mūsų klientai kasmet išvys daugiau nei vieną kolekciją, kurias numatyta kurti bendradarbiaujant ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio profesionalais“, - teigė prekės ženklo „Gėda Pelėda“ vadovas Donatas Puodžiukynas.
„Gėda Pelėda“ tolesne sėkme neabejoja ir pati K. Lisauskė: „Per penkerius metus su „Gėda Pelėda“ augome kartu. Dabar tiek aš, kaip kūrėja, tiek „Gėda Pelėda“ – galime gyventi savarankiškai. Esu užtikrinta, kad šis prekės ženklas ir toliau sėkmingai gyvuos, augs bei tobulės“.