Dizainerė M.Grikšaitė-Jankuvienė naujausią kolekciją pristatys Ukrainos mados savaitėje

Mildos Grikšaitės-Jankuvienės kolekcija / Asmeninio albumo nuotr.
Mildos Grikšaitės-Jankuvienės kolekcija / Asmeninio albumo nuotr.
Pranešimas spaudai
Šaltinis: Žmonės
A
A

Lietuvos garsenybių ir stilistų pamėgta, prekės ženklo „Mild Power“ įkūrėja ir viena perspektyviausių jaunųjų šalies drabužių dizainerių Milda Grikšaitė-Jankuvienė veržiasi į tarptautinius mados vandenis – rugsėjo 4 dieną Ukrainos mados savaitėje kūrėja pristatys savo naujausią drabužių kolekciją.

1997 metais įkurta, du kartus per metus rengiama Ukrainos mados savaitė tapo pirmuoju prêt-à-porter renginiu Rytų Europoje ir visiškai atitinka pasaulinius mados savaičių standartus.

Nuo renginio gyvavimo pradžios, Ukrainos mados savaitės programoje pasirodė virš 100 dizainerių, kurių kolekcijas išvydo daugiau nei 12 000 svečių, tad ilgainiui buvo sukurtas autoritetingas renginio įvaizdis tarp tarptautinių mados pramonės profesionalų.

Ukrainos mados savaitė tapo tramplinu į tarptautinius mados vandenis Annai Kiki, Anouki Gold, Agnei Kuzmickaitei ir daugeliui kitų dizainerių.

Mildos Grikšaitės-Jankuvienės kolekcija / Asmeninio albumo nuotr.
Mildos Grikšaitės-Jankuvienės kolekcija / Asmeninio albumo nuotr.

M.Grikšaitė-Jankuvienė pasakoja, kad rudenį sudalyvavusi konkurse „Injekcija 2020“, užsibrėžė tikslą savo kūrybą pristatyti ir tarptautiniu mastu.

„Užsitęsęs karantinas įnešė daug nežinios bei neapibrėžtumo, daug mados renginių buvo atšaukti ar atidėti, todėl kantriai laukiau ir stebėjau kokia situacija, kol vasaros pradžioje gavau teigiamą atsakymą iš Ukrainos mados savaitės organizatorių. Pristatyti savo kolekciją šiame renginyje pasirinkau todėl, kad Ukrainos mados savaitė yra vienas svarbiausių rytų Europos mados renginių, kuris kasmet sulaukia didelio tarptautinio susidomėjimo.

Pandemija žymiai pakoregavo įprastus pasaulio procesus ir naivu būtų tikėtis grįžti į seną būseną, taigi kuriamos naujos taisyklės bei naujos ribos. Reaguodama į situaciją, Ukrainos mados savaitė šįsyk pasivadino „No Season“. Būtent tai padiktavo mano naujausios kolekcijos idėją – ne tik atsigręžiau į savo kūrybos pradžioje naudotus simbolius – debeselius ir širdeles –, bet ir esmine kolekcijos ašimi pasirinkau jokiems sezonams ar negandoms nepavaldų dalyką – meilę. Tai mano mėgstamiausia kūrybos tema apskritai: meilė sau, šeimai, gamtai, Dievui ir draugams. Ji – universalus vaistas“, – kolekcijos koncepcija dalijasi dizainerė.

Mildos Grikšaitės-Jankuvienės kolekcija / Asmeninio albumo nuotr.
Mildos Grikšaitės-Jankuvienės kolekcija / Asmeninio albumo nuotr.

M.Grikšaitė-Jankuvienė priduria, kad pristatymas pandemijos metu išties kupinas iššūkių.

„Tiek dalyvaujant mados renginiuose Lietuvoje, tiek užsienyje, tenka pasukti galvą ne tik dėl pačios kolekcijos ar modelių – vienas sudėtingiausių klausimų dažnai tampa logistika, todėl džiaugiuosi užsimezgusia draugyste su „DHL Lietuva“, kurie drabužius saugiai ir laiku pristatys į Kijevą.

Tiesa, jaudinuosi ir dėl to, kad iki paskutinės minutės negaliu būti tikra, ar pati fiziškai galėsiu dalyvauti kolekcijos pristatyme – karantinavimosi taisyklės kinta kone kiekvieną dieną, tačiau,  nepaisant visko, labai laukiu pirmojo savo kūrybos pristatymo užsienyje“, – sako ji.