„Dolce Gabbana“ atšaukė šou Šanchajuje: mados namai apkaltinti rasizmo kurstymu

„Dolce & Gabbana“ kolekcijos pristatymas (Rafferty Law – kairėje, Presley Gerberis – centre) / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
„Dolce & Gabbana“ kolekcijos pristatymas (Rafferty Law – kairėje, Presley Gerberis – centre) / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Garsieji italų mados namai „Dolce Gabbana“ privalėjo nutraukti naujos marketingo kampanijos „DG Loves China“ („DG myli Kiniją“) pristatymą Kinijoje, Šanchajuje.

Pasak užsienio naujienų portalo „The Guardian“, Kinijos gyventojus įžeidė jų šalies rinkai skirtos „Dolce Gabbana“ reklamos, kuriose vaizduojama, kaip kinė moteris lazdelėmis bando valgyti tradicinius itališkus valgius: makaronus, picą, kanolį. 

„Dolce Gabbana“ mados namų suknele vilkintis modelis ne iš karto supranta, kaip lazdelėmis valgyti tradicinius itališkus patiekalus, tačiau galų gale – jai pavyksta išsiaiškinti. 

Anot minėto naujienų portalo, pasirodžius šiai reklamai jos vadovas gavo daugybę laiškų su kaltinimais kurstant rasizmą bei rodant nepagarbą Kinijos tradicijoms, kurios gyvuoja tūkstančius metų.

Reklamos nedelsiant buvo pašalintos iš socialinių tinklų, o mados namai atsiprašė visų, kuriuos reklamos galėjo įžeisti.

„Atsiprašome už sukeltą sumaištį. Kinijai ir jos gyventojams mes jaučiame tik pagarbą“, – socialiniame tinkle rašė „Dolce Gabbana“ atstovai.