„Dolce & Gabbana“ naujiena – pirmoji kolekcija, skirta musulmonėms
Ekstravagancija garsėjantys italų mados namai sukūrė pirmąją abajų ir hidžabų kolekciją, taip ir pavadintą „Abaya“. Informaciją apie tai paskelbė interneto svetainė Style.com Arabia.
Pasak arabiškojo stiliaus ir mados ekspertų, unikalūs drabužiai atspindi sicilietišką mados namų dvasią, o gėlių raštai susieja juos su šio pavasario dizainerių kolekcija, kurioje vyrauja tie patys motyvai. Svetainėje taip pat pateikiamos rekomendacijos, koks makiažas geriausiai tiktų prie kolekcijos.
Tradicinius musulmonių drabužius Domenico ir Stefano pasiuvo iš itin ištaigingų audinių (geriausio šilko, šifono, nėrinių), jie dekoruoti pusbrangiais akmenimis, aplikancijomis. Aksesuarai – masyvūs saulės akiniai, kurių rėmai taip pat nusagstyti gėlėmis bei citrinomis, krokodilų bei gyvačių odos rankinės. Spalvos – santūrios: juoda, balta arba jų derinys.
„Mūsų naujoji kolekcija „Abaya“ įkvėpta vizijų apie dykumų kopas ir Artimųjų Rytų dangų. Tai iliustruoja pasaka apie nuostabiųjų arabių išdidumą ir grožį“, – taip kūrinį pristato dizaineriai.
Dolce ir Gabbana – ne pirmieji, pasikėsinę įžengti į rinką, kurioje 2013 metais. sukosi 266 milijardai (!) eurų – tiek turtingos musulmonės išleido garderobui papildyti, o 2019 m. ši suma turėtų siekti 484 milijardus.
O pavyzdžiui, Čečėnijos prezidento Ramzano Kadyrovo žmoną Medni jau seniai konsultuoja Roberto Cavalli, kuriantis gražius, moteriškus ir nepaprastai brangius apdarus tikratikėms. Sakoma, kad Medni porą kartu per metus rengia savo rūmuose tikrus madų šou ir pati prisistato kaip dizainerio bendraautorė.
Musulmonėms skirtų kolekcijų yra kūrę „Oscar de la Renta”, „DKNY“, „Mango“, „Tommy Hilfiger“. Tokia dizainerių kurta abaja (apdaras, dengiantis moterį nuo galvos iki kojų) kainuoja nuo 2000–6000 eurų.