Donatas Montvydas tapo modeliu

Donatas Montyvas tapo modeliu / Organizatorių nuotr.
Donatas Montyvas tapo modeliu / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Daug laiko ne tik muzikai, bet ir sportui skiriantis dainininkas Donatas Montvydas įsitikino, jog „Napapijri“ kuriama apranga – būtent tai, ko reikia. Iki smulkmenų apgalvotas komfortas, nenusižengiantis naujausioms mados tendencijos ir stiliui.

Kaip sako pats Donatas: „Svarbu visur ir visada jaustis laisvai ir patogiai“.

„Napapijri" prekės ženklo istorija prasideda dar 1987 m., aukščiausio Europos kalno Monblano (Italija) šešėlyje. Tais metais Italijos kelioninių krepšių gamintojas pristatė naują požiūrį į aktyvaus laisvalaikio aprangą, sujungdamas inovatyvias technologijas su išskirtiniu dėmesiu stiliui.

Drabužių kūrėjai tiki, kad kiekvienas gali tapti atradėju, besisemiančiu naujų idėjų tiek tolimose kelionėse, tiek gyvendamas aktyvų gyvenimą mieste. Juk kelionė – visuomet prasideda nuo pirmojo žingsnio.

Prekės ženklo pavadinimas yra kilęs iš suomių kalbos ir reiškia poliarinį ratą. Tai atspindi ir pats kompanijos ženklas – per pusę skeltas logotipas simbolizuoja Šiaurės ir Pietų polius. Neatsitiktinai logotipe atsirado ir Norvegijos vėliava, glaudžiai susijusi su kompanijos dvasia.

Norvegija – labiausiai į šiaurę nutolis Europos šalis bei nemažos dalies didžiųjų XX a. Keliautojų bei atradėjų gimtinė, pasižyminti itin ekstremaliomis klimatinėmis sąlygomis bei stulbinančiu kraštovaizdžiu.