Drabužius vaikams ir jų mamoms kurianti lietuvė sulaukė pripažinimo Paryžiuje

„Buboo“ modeliai
„Buboo“ modeliai
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Vieno sparčiausiai augančio lietuviško prekių ženklo „Buboo“ studijoje įtemptos dienos – iki smulkmenų derinama kiekviena naujos kolekcijos detalė, ruošiamos dekoracijos stendui. Jau netrukus stilingų drabužių vaikams ir jų mamoms kūrėja Erika Puodėnienė skris į Paryžių, kur antrą kartą dalyvaus vienoje didžiausių vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“. Debiutas mados sostinėje jai padėjo užmegzti naujų verslo kontaktų, netrukus papylė užsakymų iš Europos, Japonijos, Amerikos ir kitų pasaulio šalių, tačiau kartu iškėlė dar aukštesnius reikalavimus sau.

Paryžiuje vykstančioje prestižinėje vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“ kaskart susirenka stipriausi ir žinomiausi vaikų mados kūrėjai iš viso pasaulio. Jau sausio 27-29 d. 2018 metų rudens ir žiemos kolekcijas pristatys beveik 540 vaikų mados prekės ženklų – tarp jų ir lietuviškas prekių ženklas „Buboo“.

„Jau praėjusių metų vasarą buvome atrinkti ir turėjome galimybę pirmą kartą savo kūrinius pristatyti tarptautinei rinkai. Tai buvo labai naudinga patirtis, nepaisant to, kad naujokams paprastai būna kur kas sunkiau – juk pirkėjai ir verslo pasaulio atstovai dažnai turi mėgstamus prekių ženklus. Džiaugiuosi, kad likome pastebėti ne tik parodos lankytojų, bet ir vietos stilistų, pavyko užmegzti beveik 100 naujų kontaktų, o užsakymų sulaukėme iš įvairių pasaulio šalių“, – įspūdžiais dalinasi kūrėja E. Puodėnienė.

Pasak jos, „Playtime Paris“ ne vieną kūrėją vilioja ir dėl galimybės paragauti pasaulio žiniasklaidos dėmesio. Tiesa, nors parodos organizatoriai neatskleidžia visų kriterijų, pagal kuriuos atrenka dalyvius, maždaug 300 norinčių pasirodyti tarptautinei rinkai tenka nežinioje laukti ateinančių metų.

Erika Puodėnienė
Erika Puodėnienė / Akvilės Ražauskienės nuotr.

„Buboo“ kūriniai – tarp sezono „must have“ drabužių

Kūrėja E.Puodėnienė sako, kad kiekvienais metais didelio lankytojų ir žiniasklaidos dėmesio sulaukia sezono tendencijas pristatanti erdvė „Trend zone“. Stilistai, atrinkę rūbelius ir aksesuarus iš visų parodoje dalyvaujančių vaikų mados kūrėjų kolekcijų, jais papuošia keliolika vaikiškų manekenų. Praėjusiais metais net trys „Buboo“ gaminiai buvo įtraukti į 2018 metų pavasario – vasaros sezono vaikų mados tendencijas.

„Kai pamatėme, kad mūsų kūriniai pristatomi kaip sezono „must have“ šalia kitų, visame pasaulyje garsių aprangos prekių ženklų, negalėjome patikėti. Vienas atrinktas rūbas jau yra labai didelis pripažinimas, tačiau stilistų dėmesį patraukė net trys mūsų kūriniai – arbūzinės spalvos kepurė, kaklaskarė ir vaikiškos kelnės. Būti pastebėtiems tarp pasaulinių vaikų mados kūrėjų yra didelis laimėjimas kiekvienam ten dalyvaujančiam prekių ženklui“, – sako kūrėja E. Puodėnienė.

Tarptautinis įvertinimas skatina nesustoti

Vos prieš trejus metus pradėjusi kurti pirmąsias kepures stilingiems vaikams ir jų tėveliams, E. Puodėnienė su vyru Mindaugu galėjo tik pasvajoti apie dalyvavimą vienoje didžiausių vaikų mados parodoje. Tačiau jie visada buvo ambicingi, nuo pat pradžių kurdami naujus gaminius siekė apjungti kokybę, komfortą ir stilių – dalykus, kuriuos vertina ir jų šeima.

„Tarptautinis pripažinimas parodė, kad šiandien esame patrauklūs ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkai, o kartu paskatino kelti vis aukštesnius reikalavimus sau. Mūsų tikslas yra nuolat tobulėti ir kryptingai judėti toliau. Šiuo metu intensyviai ruošiamės „Playtime Paris“ parodai, kur pristatysime rudens – žiemos sezonui skirtą kolekciją vaikams, taip pat – naujienas prekių linijoje „Buboo Home“, – džiaugiasi kūrėja E. Puodėnienė.