Dvigubą šventę surengusi dizainerė Julija Žižė: „Nuo šiol abi mūsų dukros turės jas lydinčius angelus sargus“
„Nuo šiol abi mūsų dukros turės jas lydinčius angelus sargus“, – tiki prekės ženklo „Wear Mad By July“ įkūrėja Julija ŽIŽĖ (32) ir jos vyras Laurynas ŽIŽYS (40), pakrikštiję savo mažąsias Lėją (3) ir Otiliją (6 mėn.).
Vaikai – didžiausias Julijos džiaugsmas, ji labai stengiasi, kad dukroms niekada netrūktų dėmesio ir meilės, tad ir vaikų šventes rengia tokias, kad primintų pasaką. Šįkart šventė buvo dviguba: Krikšto sakramentą priėmė abi Žižytės. „Dvejojau, kokią ją surengti – didelę, prašmatnią, su daug svečių ir įspūdinga programa ar jaukią ir šiltą patiems artimiausiems. Galiausiai supratau, kad vaikų krikštynos – stebuklinga šventė, kurią norisi išgyventi su brangiausiais žmonėmis: šeima, krikšto tėvais ir draugais, kurie mums jau tapę šeima“, – teigia mama.
Itin svarbus asmuo šioje šventėje jai buvo kunigas: „Norėjosi, kad jis būtų jautrus ir supratingas, mergaites pakrikštytų iš širdies, ne tik paskaitytų po nosimi ištrauką iš Šventojo Rašto, o visai šeimai leistų pajusti krikšto svarbą.“ Būtent toks Žižiams pasirodė esąs brolis dominikonas Bernardas Verbickas, tarnaujantis Vilniaus Šv. apaštalų Pilypo ir Jokūbo bažnyčioje.
Krikšto suknelių Julija parduotuvėse nesidairė – nutarė jas siūdinti. „Norėjau, kad tos suknelės ir skraistės vėliau liktų atsiminimų skrynioje. Kartu su dizainere Viktorija Jakučinskaite sukūrėme modelius, mergaičių apsiaustėliams panaudojome nėrinius, likusius nuo mano vestuvinės suknelės audinio, – pasakoja. – Pati vilkėjau „Tiulio fėjos“ suknelę iš naujausios kolekcijos, kurios dar niekas nematė, – ji pasirodys ant podiumo tik rudenį. Vyras laikėsi itališko klasikinio stiliaus. Po oficialios krikštynų dalies mergaites perrengiau baltomis, lengvomis renesanso stiliaus suknelėmis, sukurtomis lietuviško prekės ženklo „Angelzz“.“
Visą Julijos Žižės interviu skaitykite šios savaitės žurnale „Žmonės“.