Eglė Žiemytė: „Ne visiems mados versle taip sekėsi kaip man“
Kadaise jaunatviškas maksimalizmas Eglei Žiemytei (35) atnešė tai, ką turi dabar: dešimtmetį jos kuriamais prekių ženklo „D.Efect“ drabužiais prekiaujama prabangiose prekybos vietose nuo Amerikos iki Azijos. Kalbėdama apie sėkmę kūrėja nedailina žodžių: „Nedaug lietuvių dizainerių turėjo tokių galimybių kaip aš ir ne visiems taip sekėsi kaip man.“
Daug visko nutiko per tuos dešimt metų... Į Lietuvą ji atsigręžė visai neseniai – ištekėjo, pagimdė dvi dukras, keitėsi vertybės, tapo sėslesnė. Kito ir kūryba. „Iš pat pradžių net gėdijausi savo kūrinių! Užsienio parodose likusi viena prie stendo slėpdavausi, kad tik klientai nekalbintų. Negaliu pardavinėti, galiu kurti, bet ne brukti savo kūrybą... Ir taip yra iki šiol.“
Pradžia buvo neįsivaizduojamai sunki, prisimena Eglė. Pirmagimės susilaukė, kai „D.Efect“ skaičiavo trečius gyvavimo metus. Patyrė, kas yra depresija po gimdymo ir panikos priepuoliai, todėl teigiančioms, kad motinystė ir darbas yra suderinami, ji kategoriškai prieštarauja.
„Moterys kalba, kad dvejus metus mėgavosi motinystės atostogomis ir visą dėmesį skyrė vaikams, – aš to nepatyriau, – pasakoja Eglė. – Lankiausi pas psichoterapeutą, gėriau vaistus ir ilgainiui viskas susidėliojo į vietas. Tiesiog kai sąžinė tave graužia iš abiejų pusių – nori būti su vaiku, bet turi dirbti, o kai būni su vaiku, jaudiniesi, kad nedirbi, taip ir nutinka.“
Antrasis nėštumas padėjo susidėlioti prioritetus. Pagaliau atėjo suvokimas ir išmintis, kad persiplėšti nepavyks, o vaikai visada ims viršų.
Atokiau nuo lietuviškos mados skandalų besilaikanti kūrėja sako, kad į intrigas niekada nesivelia, o apkalboms yra nejautri. Tačiau kartais ją, kaip menininkę, kamuoja prasmės klausimas, kodėl apskritai tai daro: tenkina savo ambicijas, demonstruoja talentą ar nori įrodyti, kad gali?
Interviu bei fotosesija – naujausiame žurnale „Žmonės“: