Eglės Straleckaitės Naujieji Norvegijoje: išbandė slidinėjimą ir žiūrėjo siaubo filmus

Šaltinis: Žmonės.lt
2015-01-09 13:54
AA

Šokėja Eglė Straleckaitė didžiąsias žiemos šventes sutiko išties šauniai: Kūčias ir pirmąją Kalėdų dieną praleidusi kartu su tėvais, gruodžio 26-ąją su draugu Dominyku išvyko į Norvegiją: joje sutiko Naujuosius metus ir atrado naują aistrą – slidinėjimą.

Eglė Straleckaitė / Asmeninio albumo nuotr.

„Jau antrąją Kalėdų dieną išvykome su draugu į Norvegiją, kur mus pasitiko mano pusbrolis su savo drauge. Apsistojome Bergene, Norvegijos pietvakariuose. Pirmą dieną vaikštinėjome po tuo metu itin gražiai apsnigtą ir šventiškai išpuoštą Bergeno centrą, o kitą dieną jau planavome visą atostogų eigą“, – Žmonės.lt pasakojo E.Straleckaitė.

Mergina teigė, kad visa kompanija vienbalsiai nutarė, kad per šias atostogas būtina paslidinėti, nors nė vienas iš jų anksčiau nebuvo to daręs, išskyrus pačią Eglę,  tačiau ir jai paskutinįkart stovėti ant slidžių teko vaikystėje.

„Kadangi pati slidinėjau gal šešerių, o kiti kelionės draugai išvis nebuvo to darę, mums prireikė instruktoriaus pagalbos – jis pravedė įvadą, o paskui iš pusnių kapstytis teko patiems. Mudu su pusbroliu esame tikri karštakošiai, todėl jau pirmąją dieną nusprendėme išbandyti raudonąją trasą ir tik pasibaigęs slidinėjimo laikas mus sustabdė nuo juodosios“, – juokėsi E.Straleckaitė.

Mergina pasakojo, kad jau pirmąją dieną pajuto, kad slidinėjimas jai visai neblogai sekasi, todėl atsirado noras bandyti dar ir dar: Eglė įsitikinusi, kad tai buvo pirmas, bet tikrai ne paskutinis kartas. „Jaučiu, kad užsikrėčiau slidinėjimo manija – jau degu noru vėl lėkti į kalnus!“ – patikino ji.

Eglės Straleckaitės atostogos Norvegijoje per Naujuosius (24 nuotr.)
+18

Naujieji – lietuvišku laiku

Norvegijoje kompanija ne tik mėgavosi slidinėjimu, bet ir stengėsi aplankyti gražių vietų: antai, pėsčiomis keliavo į turistų itin pamėgtą vietą – Floyen kalną, kur gėrėjosi nuostabiu vaizdu.

„Nors Norvegija garsėja atšiauriu klimatu, lietus ten kasdienis reiškinys, mums pasitaikė puikus oras, beveik nebuvo apsiniaukę, net saulė švietė! Ir buvo daug sniego“, – puikiu atostogų oru džiaugėsi E.Straleckaitė.

Šokėja pasakojo, kad ir Naujųjų sutikimas Norvegijoje buvo išties smagus  ir kupinas įspūdžių: „Per Naujus išsinuomojome automobilį, prisidarėme termosus karštos arbatos ir jau septintą ryto važiavome tokiu maršrutu: iš pradžių apžiūrėjome įspūdingus krioklius, vėliau – gražiausius fiordus, o pabaigai pasilikome vadinamąjį kalnų balkoną, kur iš stačiame šlaite įrengtos apžvalgos aikštelės matosi įspūdingi kalnų ir upelių vaizdai.“

Eglė Straleckaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Nors  jie ir priminė tikrą pasaką, ankstų rytą atsikėlusi kompanija po aktyvios dienos vakarop ėmė jausti didžiulį nuovargį. „Keliavome apie dvylika valandų, todėl namo grįžome jau gana vėlai ir labai nuvargę po ilgų vaikščiojimų kalnuose: jėgų beliko tik ilgiausių metų sudainavimui. Norvegijoje laiko skirtumas – viena valanda, todėl ilgiausių metų dainavome lietuvišku laiku, o fejerverkus stebėjome vėliau“, – juokėsi Eglė, prisiminusi, kad bene kiekvieną vakarą, kuomet jau nebebūdavo jėgų aktyviam laisvalaikiui, kompanija žiūrėdavo siaubo filmus.

Pašnekovė džiaugėsi, kad trumpa kelionė į Norvegiją buvo išties smagi, o planuose – mintys vėl sugrįžti. „Buvo įdomi, pilnavertiška kelionė! Tik gaila, kad keletas gražiųjų kalnų bus prieinami tik vasarą, nes dabar ten keliauti uždrausta. Jau pradėjome planuoti kelionę vasarop, tikrai dar norėsime aplankyti tą skandinaviško grožio kraštą“, – patikino mergina.

„Apskritai, Kalėdų laikotarpis man – stebuklingas: vyksta kalėdiniai vakarėliai bei pasirodymai su mano šokių vaikučiais. Visko būna labai daug, todėl po Kūčių su šeima ir viso šio maratono buvo tiesiog tobula atsipūsti šaltojoje Norvegijoje. Pažadėjau sau, kad  šiemet dar bent kartelį išvyksiu kažkur slidinėti“, – pridūrė šypsodamasi E.Straleckaitė.