„Escada“ – moteriškos prabangos paslaptis
Moderni elegancija, siekis žavėti, jausmingas moteriškumas – dar 1978 metais įkurto prekių ženklo „Escada“ noras pakerėti paslaptingą moters pasaulį leido jam tapti vienu iš lyderių. Įkvepiančioje „Escada“ mados namų, iki šiol diktuojančių prabangių moteriškų drabužių, aksesuarų ir kvepalų mados tendencijas, kelionėje itin svarbi išskirtinė kokybė, meistriškumas ir švelnus pojūtis, kuriami nuosaikia spalvų gama, raštais bei meile rafinuotoms detalėms.
Prekių ženklą „Escada“ 1978-aisiais įkūrė švedė Margaretha ir jos vyras vokiečių verslininkas Wolfgangas Ley. Pirmojo pasimatymo metu apsilankę varžybose hipodrome, abu susilažino dėl airių žirgo vardu Escada – šis ir laimėjo varžybas. Veržlumas, nepriekaištingas tikslumas, žirgo elegancija taip pakerėjo įsimylėjėlių porą, kad vėliau nusprendė jo vardu pavadinti savo mados namus. Margarethai mados pasaulis nebuvo svetimas: podiumo modelio karjera padėjo suprasti, kaip turėtų būti konstruojami drabužių kolekcijų siluetai, o išsilavinimas siuvimo srityje, didžiulė patirtis su reikliais klientais užtikrino nepriekaištingą kokybę, atidumą detalėms.
Įkvėpti idėjos būti kitokie, „Escada“ mados namai išsiskyrė neįprastais spalvų bei raštų deriniais, ypatingomis siuvinėjimo detalėmis, įmantriais mezgimo raštais ir labai greitai sulaukė itin didelio pasaulinio susidomėjimo. Švedijos ir Monako karališkųjų šeimų nariai rinkosi „Escada“ ne tik kasdienėms eilutėms, bet ir prabangiems pokyliams. Siekdami išpildyti sparčiai augančio gerbėjų rato lūkesčius, mados namai ieškojo naujo kūrybinio potencialo ne tik drabužių linijose, bet ir aksesuarų, kvepalų, net avalynės segmentuose.
Devintajame dešimtmetyje mados tendencijos padiktavo idėją tapti ekstravertiškiems, todėl mados namų siela ir pagrindinė dizainerė Margaretha Ley savo naujausiose kolekcijose dėmesį sutelkė į išskirtinį spalvų pojūtį bei prabangą. Apgalvotos detalės, preciziškas suvokimas, ko troško daugelis to meto dailiosios lyties atstovių: moteriškos elegancijos, ryškių kontrastų ir netikėtų elementų – tarsi iš naujo apibrėžė madą, suteikė drąsos kurti kitaip, laužyti nusistovėjusias tradicijas.
Nuo kuklios veiklos pradžios Miunchene „Escada“ buvo pasirengusi žengti į užsienio šalis ir dar 1982-aisiais atvėrė savo pirmo salono duris Jungtinėse Amerikos Valstijose, o per trumpą septynerių metų laikotarpį tinklas išsiplėtė į Kanadą, Didžiąją Britaniją, Japoniją, Prancūziją, Ispaniją, Italiją, taip pat – Aziją. Nepaisant tarptautinio pripažinimo, „Escada“ istorijoje buvo ir nuosmukio etapas, prasidėjęs 1992 metais mirus mados namų įkūrėjai ir idėjinei lyderei Margarethai Ley, tačiau neilgai trukus vairą perėmusi verslo magnatė ir mados entuziastė Megha Mittal iškėlė juos į naujas aukštumas. Kitoks prekių ženklo vertybių interpretavimas davė naują postūmį bei kryptį – siekis žavėti, jausmingas moteriškumas, moderni elegancija atsispindi visose mados namų kuriamose linijose. Madingi drabužiai ir aksesuarai, skirti tinkamai papuošti moteris kiekviena proga, išliko esminis mados namų tikslas iki šių dienų.
1998 metais „Escada“ sukūrė savo akinių liniją, kurioje deklaravo itin aukštus standartus, eleganciją bei neprilygstamą žavesį. Sykiu pateisino savo, kaip žinančio, ką daro, ir orientuoto į klientą prekių ženklo, esmę.
Naujausiose saulės akinių ir korekcinių akinių rėmelių kolekcijose žongliruojama sodriomis spalvomis, meistryste bei itin aukšta kokybe, nusitaikoma į drąsias, savimi pasitikinčias, kosmopolitiško stiliaus moteris. „Escada“ toliau išlaiko savo traukiantį akį, tačiau nesiekiantį šokiruoti unikalumą, elegantiškai papildantį ypatingą kiekvienos moters ar mažos damutės įvaizdį.
„Fielmann“ rūpi kiekvienos jūsų dienos įvaizdis – užsukite pasimatuoti, o mes padėsime išsirinkti norimiausius „Escada“ akinius. Juk akinius, kaip ir batus, privalome turėti ne vienus!