Estų reperis Tommy Cash ir mados namai „Maison Margiela“ pristatė „batono“ šlepetes

Tommy Cash ir „batono“ šlepetės / Socialinių tinklų nuotr.
Tommy Cash ir „batono“ šlepetės / Socialinių tinklų nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Vienas žymiausių Baltijos šalių atlikėjų, estų reperis Tommy Cash ir Prancūzijos mados namai „Maison Margiela“ išleido neįprastą šlepečių liniją „trompe l’oeil“, kurios pagrindiniu akcentu tapo – batonas.

Estijos reperis Tommy Cash „batono“ šlepetes su „Maison Margiela“ prekės ženklu pirmą kartą pristatė dar 2019 m. kolekcijos metu. Unikalus šlepečių dizainas sužavėjo ne vieną gerbėją, todėl praėjus keliems metams reperis išleido išskirtinę „trompe l’oeil“ šlepečių liniją.

Šių šlepečių vidus atrodo kaip baltos duonos riekelės dalis, o išorė primena ką tik iškeptą baltos duonos kepalą.

Tommy Casho „batono“ šlepetės / Socialinių tinklų nuotr.
Tommy Casho „batono“ šlepetės / Socialinių tinklų nuotr.

Atlikėjas atskleidė, kad jo ir mados namų „Maison Margiela“ bendradarbiavimas siekiant išleisti šlepečių liniją truko aštuonis mėnesius.  Tiesa, kiekviena pusė iš šios partnerystės gavo naudą. Prancūzų mados namai naudojo T.Cash muziką „Maison Margiela“ 2019 m. pavasario kolekcijoje „Artisanal“.

„Tikriausiai mūsų žvaigždės sutapo“, – juokavo reperis Tommy Cash, kalbėdamas apie neįprastą draugystę su mados namais ir kartu kilusią idėją paleisti „batono“ šlepečių liniją.

Reperis T.Cash, kuris garsėja savo įžūlia, dažnai siurrealistine posovietinės estetikos apipinta muzika ir stiliumi, jau yra bendradarbiavęs ir su kitu žinomu prekės ženklu „Adidas“.