Eugenijus Skerstonas kaunietėms dalijo elegancijos patarimus

Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“ / Gintauto Gelbūdos nuotr.
Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“ / Gintauto Gelbūdos nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Mada ir estetika besidominčios kaunietės trečiadienio vakarą skubėjo į Eugenijaus Skerstono paskaitą „Moteris ir žirgas“, kurios metu pristatytas ir naujas mados prekės ženklas.

Lektorius ir estetikos specialistas E. Skerstonas ne tik pasidalijo savo mintimis apie madą ir grožį, bet ir pažėrė įžvalgų apie skirtingus vyrų ir moterų pasaulius. Jo nuomone, moterys paprastai turi daug įvairesnių užsiėmimų nei vyrai. Pastarieji dažniausiai domisi tokiais dalykais, kaip sportas, iškylos, o moterų interesų ratas žymiai platesnis, vienas jų – grožis, estetika ir mada. „O Lietuvoje moterys dominuoja!“ – šypsodamasis konstatavo E. Skerstonas. 

Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“
Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“ / Gintauto Gelbūdos nuotr.
Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“
Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“ / Gintauto Gelbūdos nuotr.

Madai ir estetikai skirtame renginyje pirmą kartą Lietuvoje pristatytas mados prekių ženklas „élise henri“, bendras JAV ir Lietuvos projektas, iki šiol orientuotas tik į užsienio rinkas. Pasak renginio organizatorių, tai klasikinę estetiką išpažįstantis mados ženklas, kuriantis stipriai, nepriklausomai ir sėkmės lydimai moteriai. 

Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“
Eugenijaus Skerstono paskaita „Moteris ir žirgas“ / Gintauto Gelbūdos nuotr.

„Moteris ir žirgas, moters raitelės apranga ir jos detalės, tokios kaip paryškintos liemens ir pečių linijos, žirgo ir moters elegancija bei grakštumas – tai akivaizdus diktatas ir įkvėpimas drabužių kūrėjams nuo seno iki šių dienų“, – savo pastebėjimais dalijosi socialinių mokslų daktaras E. Skerstonas.