Eurovizinis Silvester Belt hitas suskambo naujai – Juozas Kuraitis įrašė saksofoninę „Luktelk“ versiją
Kol visa Lietuva dar džiaugiasi antradienio vakarą skambėjusiu Silvester Belt pasirodymu Malmės „Eurovizijos“ scenoje, vienas žymiausių šalies saksofonistų Juozas Kuraitis kviečia paklausyti, kaip daina „Luktelk“ skamba atliekama saksofonu.
Daugiau nei 800 populiarių hitų įrašęs Juozas Kuraitis sako, kad tai – vienas stipriausių lietuvių kūrinių „Eurovizijoje“. „Galima tik įsivaizduoti, kaip tokioje erdvėje, kurioje vyksta „Eurovizija“, toks klubinis „bytas“ skamba. Manau, bendras vaizdas ir garsas tikrai įspūdingas. Kaip muzikos profesionalas, kuris, galima sakyti, groja visą savo gyvenimą, stebiu Lietuvos atlikėjų pasirodymus „Eurovizjoje“ ir galiu pasakyti, kad ši daina – viena stipriausių ir moderniausių, kokią tik Lietuva yra turėjusi „Eurovizijoje“. Tikiu, kad ji tikrai sulauks didžiulio palaikymo, ir tai bus vienas geriausių Lietuvos pasirodymų „Eurovizijoje“, – sako J.Kuraitis, kuris įsitikinęs, kad „Eurovizijos“ kontekste ši daina taip pat skamba solidžiai ir rimtai. „Nežinau, kaip europiečiai supras ir priims lietuviškus žodžius, bet ir angliškai jie skamba lengvai: „Luktelk – Look tell.“
Vos prieš savaitę įrašęs Silvester Belt kūrinio „Luktelk“ remiksą, J.Kuraitis, „Youtube“ turintis beveik 150 tūkst. sekėjų, džiaugiasi, kad saksofoninė versija jau sulaukė daugiau nei 10 000 peržiūrų. O tai, pasak profesionalaus muzikanto, per tokį trumpą laiką tikrai daug.
Juozo Kuraičio Silvester Belt dainos saksofoninė versija:
J.Kuraitis džiaugiasi Silvester Belt pasirodymu, linki jam sėkmės ir prisipažįsta pats dažnai niūniuojantis šią dainą. „Man pačiam šis kūrinys skamba labai įdomiai. Toks lengvas ir naujoviškas. Naujai perdarytas labai geras 90-ųjų ritmas. O tas visiškai nelogiškas, gal net kiek absurdiškas, tarsi apsvaigusio žmogaus nerišlus sąmonės srautas dainai suteikia savotiško žavesio ir šarmo. Įdomiausia, ir tai tikrai labai svarbus aspektas, kad šios dainos žodžius žmonės jau taiko gyvenimiškose situacijose ir net nejučiomis niūniuoja. Tai ir yra tikro hito požymiai“, – sako vienas žymiausių Lietuvos saksofonistų.
Juozas Kuraitis teigia, kad klausant šio kūrinio kyla labai daug prieštaringų vertinimų. O tai, pasak jo, taip pat yra gero hito pavyzdys.