Fotosesiją Balyje surengusi S. Starkutė atsisakė nuotraukų retušavimo: „Nenoriu apgaudinėti žmonių“
Prekės ženklo „SbyS“ kūrėja Simona Starkutė šaltą lietuvišką žiemą išmainė į Balio salą. Supermodelis saulėtame ir gamtos grožiu paperkančiame Ubudo mieste surengė fotosesiją, kurioje įsiamžino su savo sukurtomis naujienomis.
„Jau kurį laiką mąsčiau, kur galėčiau surengti pavasarišką „SbyS“ fotosesiją. Nusipirkusi bilietus į Balį supratau, kad geresnės vietos tiesiog negalėčiau surasti. Saulė, nuostabus oras, džiunglės, įmantrūs augalai... Tad kartu su savimi pasiėmiau naujausius laisvalaikio aprangos modelius ir išvykau atostogų. Gerai būti modeliu, gali pati pristatyti savo kurtus drabužius“, – juokiasi supermodelis.
Pavasariui skirtoje kolekcijoje vyrauja nauji laisvalaikio aprangos modeliai, pilka, samanų, švelniai rusva spalvos. Kostiumai puošti naujomis aplikacijomis, vizitine kortele tapusios kaukolės siuvinėjamos.
„Nuo šiol daugiau dėmesio skirsime užsakymams pagal individualius išmatavimus. Darėme tą ir anksčiau, tačiau išskirtiniais atvejais. Standartiniai užsakymai neliks nuošalyje. Tačiau, negaliu pažadėti, kad norintiems gauti drabužį tą pačią dieną, pavyks šį norą išpildyti. Nuo šio sezono susikomplektuoti norimą kostiumą užsakovas galės tik iš dalies. Kolekcijoje yra keletas modelių, kurių keisti jau nebebus galima. Mėgstantiems išskirtinumą, prabangą ir žėrėjimą idealus pasirinkimas – „Swarovski“ kristalai“, – sako S. Starkutė.
Vienas didžiausių „SbyS“ laisvalaikio aprangos gerbėjų – dainininkas Egidijus Dragūnas. Jis turi net kelis S. Starkutės kurtus laisvalaikio kostiumus. Grupės SEL lyderis gruodžio mėnesį praūžusiam koncertų turui pasirinko 5 tūkstančiais kristalų dailintą kostiumą. S. Starkutė neslepia, tokio kostiumo pasiuvimas ir dekoravimas buvo tikras iššūkis, tačiau galutinis efektas atpirko viską.
„Labai daug žmonių norėjo tokio paties kostiumo. Tai autorinis darbas, nesinorėtų gaminti tokio paties. Todėl į prekybą paleidau E. Dragūno mėgstamiausią kostiumo modelį – per galva užsivelkamą džemperį su gobtuvu“, – sako drabužių kūrėja.
S.Starkutė teigia, kad šios fotosesijos išskirtinumas – visai neretušuotos nuotraukos. Aprangos kūrėja nori savo klientams parodyti, kaip iš tiesų atrodo produktas. „Šiandien internetinė prekyba yra itin populiari. Tačiau savo užsakymo sulaukę žmonės skundžiasi, kad prekė nuotraukose atrodo kur kas geriau nei realybėje. Kompiuterinių programų pagalba fotografai išlygina drabužių raukšles, paslepia trūkumus, paryškina privalumus. Nenorėjau apgaudinėti savo klientų ir po to sulaukti skundų. Noriu, kad esami ar būsimi pirkėjai manimi pasitikėtų. Todėl atsisakiau bet kokio nuotraukų retušavimo“, – sako Simona.