Fotosesijoje įsiamžinusi Beata Tiškevič: „Nesivaikau madų“

Beata Tiškevič
Beata Tiškevič
Šaltinis: Žmonės
2019-03-11 14:24
AA

Žinoma aktorė, televizijos ir radijo laidų vedėja, judėjimo „Nebegėda“ vedlė Beata Tiškevič jau šį antradienį klube „Tamsta“ debiutuos naujame amplua su humoristine stand-up'o programa.

„Ne paslaptis, kad nesivaikau madų. Planavau šiek tiek pašiepti save. Akivaizdu, jog daug dėmesio savo išvaizdai neskiriu, tačiau kuomet tapo aišku, jog ant scenos lipsiu su specialiai man siūtu kostiumu, teko atsisakyti šios minties“, – juokėsi Beata, tapusi minimalistinių, moteriškų kostiumų prekių ženklo „Epplause“ veidu.

Jo įkūrėja, ilgametė tarptautinių prekių ženklų vadovė, rinkodaros specialistė, knygos vaikams „Sapniukas Liukas ir sidabrinis kabliukas“ autorė Viltė Sabalienė. Prekės ženklo komandoje – ir daugiau nei du dešimtmečius patirties sukaupusios konstruktorės Božena Pakalnienė ir Tatjana Pavlova.

Pasak Viltės, B. Tiškevič palaikymas jai tapo labai stipria varomąja jėga, padėjusia pagaliau įgyvendinti ilgai brandintą svajonę – kurti tvarią madą:

„Idėjų turiu tiek, kad pati savyje vos telpu. Iš pradžių atrodė, kad privalau ir toliau daryti tai, ką moku, juk su dizainu neturiu nieko bendro, tačiau Beatos palaikymas tapo tokia smarkia varomąja jėga. Ji yra svajonių inkubatorius!“, – džiaugėsi V. Sabalienė.

Pasak Beatos, darbuotis su drabužių kūrėjais yra tekę ir anksčiau, tačiau ši partnerystė ypatinga.

„Su Vilte susipažinome Ericos Jennings organizuojamoje moterų vakarienėje. Po to netyčia susitikome gatvėje, nuėjome į kiniečius ir daug kalbėjome apie svajones. Ji svajojo siūti kostiumus. Kalbant apie audinius, tvarią madą spintoje, kai kasdien yra kuo apsirengti, nes viskas dera tarpusavyje, jos akys degė. Aš pasakiau, kad ji tiesiog privalo to imtis“, – prisiminė Beta.

Kapsulinėje V. Sabalienės kolekcijoje – dviejų skirtingų kirpimų natūralios vilnos kostiumai ir šilkinės suknelės.

Prekės ženklo kuriama mada vadovaujasi principu, jog stilių užbaigia aksesuarai. Jie gali keistis atsižvelgiant į tuo metu vyraujančias mados tendencijas, aplinką ir dienos metą, nuo sportinių batelių iki aukštakulnių, tačiau pats drabužis turi išlikti aktualus tiek šiandien, tiek po kelerių metų“ – prekių ženklo vertybių principus atskleidė Viltė.

„Man pasirodė, jog Viltė užčiuopė labai gerą nišą. Pati labai mėgstu dėvėti kostiumus, švarkus, tačiau nesinori jų ieškoti greitosios mados parduotuvėse, norisi originalių modelių, kokybiškų audinių ir asmeninio kontakto“, – jai antrino Beata.

Beatos naujas kostiumuotas amplua jau kovo 12 d. Muzikinio klubo „Tamsta“ scenoje ir specialioje fotosesijoje. 

Beata Tiškevič įsiamžino „Epplause“ fotosesijoje (10 nuotr.)
+4