Free Finga ir Monique suvienijo jėgas: pristato bendrą kūrinį
Lietuviškos muzikos sceną užkariavę atlikėjai Free Finga ir Monique netikėtai suvienijo jėgas ir gegužės pradžioje pristatė bendrą dainą „Paprasta“. Šiandien atlikėjai dalinasi naujos dainos vaizdo klipu, pasakoja apie jo idėją ir atskleidžia muzikinio vaizdo klipo filmavimo užkulisius.
Nors Monique ir Free Finga bendradarbiavimas prasidėjo neseniai, abu atlikėjai neslepia s impatijų vienas kito darbams. „Bendradarbiavimas su Monika yra labai profesionalus, mane žavi jos lengvumas ir užsidegimas. Vienas iš kito tikrai daug išmokom, o tai yra siektinas rezultatas“, – dalinasi Free Finga.
Monique taip pat negaili gražių žodžių dainos bendraatlikėjui ir prisipažįsta, kad vos išgirdusi pirmąjį Free Finga albumą pagalvojo apie galimybę sukurti dainą kartu. „Norėjau su juo turėti bendrą kūrinį, tačiau nepuoliau nieko siūlyti ir daryti – tikėjau, kad viskas ateis natūraliai. Taip ir nutiko, mūsų keliai susisiejo kažkur pakeliui ir susitikę iš karto supratom, kad mums bus paprasta kurti kartu. Iš Tomo pasisėmiau dainų tekstų rašymo idėjų, jo laisvo žodžio valdymo“, – pasakoja Monique.
Pasak atlikėjų, jų daina „Paprasta“ yra apie žmonių santykius ir mokėjimą vienas kitą paleisti. Ji padeda atsakyti į klausimą, kuris kyla visiems, tačiau niekas nenori ieškoti atsakymo: ar tai gali būti paprasta? „Dainą įkvėpė paraleliai vykę draugų santykiai, kur žmonės mokėsi „paleisti“ vienas kitą.
Gražiai išsiskirti ir likti draugais, tikint, kad taip viskas gali būti paprasčiau ir lengviau“, –atskleidžia Free Finga ir pabrėžia, kad žmonės apskritai turėtų būti paprastesni ir mažiau susireikšminti.
Muzikinio vaizdo klipo režisierius Justas Ramanauskas, gavęs užduotį sukurti klipą dainai „Paprasta“, pasirinko simbolinį jos atvaizdavimą. „Autobusas ir kelionė juo – tai tas laikas, kai žmonės gyvenimo kelionėje būna kartu. Tai tarsi santykiai, kuriuos žmonės pradeda ir užbaigia – arba įlipa ir išlipa iš autobuso, – atskleidžia J. Ramanauskas. – Santykiai – tai laikinas buvimas kartu, konkrečiu momentu, kaip ir kelionė autobusu – kai važiuoji tik dalį laiko kartu, nebūtinai visą maršrutą.“
Režisieriaus teigimu, klipo idėjai daug įtakos turėjo dainos skambesys, kuris jam priminė 2000-ųjų lietuvišką popmuziką, todėl vizualiai klipas išpildytas panašiai kaip tais laikais. „Tarpmiestinės kelionės senais autobusais man labai primena 2000-uosius, – sako J. Ramanauskas. – Taip pat dainos labai lengva klausyti. Norėjau tą lengvumą perteikti vizualiai, kad žiūrovui būtų lengva ir malonu žiūrėti klipą taip, kaip ir klausytis dainos – net jei sekundei nusisuktum, vis tiek suprastum, apie ką ji.“
Klipas, o pirmiausia daina, gimė iš idėjos su „Nike“ ambasadoriais Monique ir Free Fingą
įgyvendinti netradicinį projektą naujųjų prekės ženklo laisvalaikio batelių „Air Max 720“ kampanijai. Viskas prasidėjo nuo įspūdingos kampanijos fotosesijos Molėtų observatorijoje ir išsivystė iki dainos ir jai sukurto vaizdo klipo.