Šiuolaikiniame pasaulyje, sprogstančiame nuo daiktų gausos, tvirtinti, kad „mažai yra gražu“, – gana drąsus pareiškimas. Visgi būtent toks yra išskirtinės parfumerijos namų „Puredistance“ šūkis. Kompanijos įkūrėjas olandas Janas EWOUDAS VOSAS, daugeliu talentų apdovanotas žmogus, visai nepageidauja plėstis iki begalybės. Išsaugoti saiką ir kokybę, gyventi harmonijoje su savimi ir gamta – štai kas jam svarbiausia.
Žodis „nišinis“ šiandien jau nebe toks... nišinis, kaip anuomet, kai pirmąsyk nuskambėjo išrankių kokybės mėgėjų lūpose. Štai kad ir kvepalai: kadaise nišinių kvepalų kūrėjus pasaulyje skaičiuodavo dešimtimis. Šiandien jų – jau bent tūkstantis, o ir tie bėgant laikui keičiasi: vieni išaugę įsteigia koncernus, kiti žlunga neištvėrę konkurencijos, treti parsiduoda parfumerijos milžinams ir paskęsta jų kvapų jūroje.
Išlieka tik keistuoliai ir užsispyrėliai. Tokie kaip Janas, meniškos sielos eruditas, kilęs iš pasiturinčių inteligentų giminės ir išbandęs keletą sėkmingų verslų, kol atrado mieliausią sritį – kvepalus. Ne odekoloną, ne parfumuotą ar, apsaugok Viešpatie, tualetinį vandenį, o būtent kvepalus – gryną ekstraktą. Visi „Puredistance“ aromatai yra tik tokie: jų iš tiesų pakanka vos lašo. Pirmuosius kvepalus „Puredistance I“ pasauliui pristatė prieš trylika metų, šiemet pasirodys vienuoliktas aromatas „Rubikona“, o kitąmet ateis eilė dvyliktajam. Lietuvoje jais prekiauja aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“. „Labai norėjau šiemet pagaliau aplankyti Vilnių, – iš skaipo ekrano šypsosi Janas. – Nepavyko – karantinas perdėliojo planus. Nieko tokio, atvažiuosiu kitąmet.“