„GameOn Live“ skambės orkestrinė filmų ir žaidimų muzika

„GameOn Live“ / Organizatorių nuotr.
„GameOn Live“ / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Penktus metus iš eilės žaidimų kultūros konventas „GameOn“ siekia atverti portalus tarp realybės ir fantazijų pasaulių. Trečią kartą organizuojamas koncertas „GameOn Live“ nuneš savo klausytojus į emocingą ir nostalgišką kino ir žaidimų muzikos šalį. Kelionės palydovais taps daugiau nei šimtą atlikėjų turinti jungtinė GameOn komandą, kurią sudaro VDU Kamerinis orkestras, KTU Akademinis choras „Jaunystė“, estradinio dainavimo grupė „Dangi&D4“, būrys kviestinių virtuozų ir solistų bei dirigentas Martynas Staškus.

Pasak „GameOn“ organizatorių, kasmet koncertas tampa vis didesniu iššūkiu. Norint itin tiksliai perteikti kine ar žaidimuose girdėtą pompastiką ir dramą, kasmet scenoje telkiasi vis daugiau žmonių. Scenoje, kurią renginio darbuotojai turi pastatyti ir išardyti specialiai koncertui, tačiau nedrumsdami tuo pat metu vykstančių elektroninio sporto varžybų grafiko.  

„Koncertas kasmet reikalauja vis daugiau mūsų atsidavimo ir dėmesio, tačiau tie, kas lankėsi pirmuose dviejuose koncertuose, tikrai paliudys, kad jo kokybė augame it ant mielių. Vis plečiame repertuarą, iš stalčių traukiame muzikos kūrinius, kurių seniau atlikti negalėjome dėl instrumentų ar vokalistų stokos. Išties jaučiasi pirmų dviejų koncertų įtaka, mat prie mūsų nori jungtis vis margesnis būrys profesionalių atlikėjų, matančių šią avantiūrą ne tik kaip įdomų iššūkį, bet ir kaip unikalią progą koncertuoti kitokiai – jaunai, ryškiai ir stebėtinai emocingai auditorijai,“ – teigia vienas koncerto organizatorių Ridas Bušmanas.

Pasak Rido, pagrindinis „GameOn“ tikslas visuomet buvo siekis pristatyti žaidimų kultūrą kitaip, o koncertas yra viena pagrindinių šio siekio išdavų. Kurį laiką stigmą nešiojusi žaidimų kultūra Lietuvoje paprastai piešiama tamsiomis spalvomis. Nepaisant to, kad dauguma su žaidimais siejamų mitų jau paneigti ar pasenę, pokyčiai dažniau pastebimi tik viešoje erdvėje, o ne žmonių nuomonėse. Organizatoriai tiki, kad koncertas, leidžiantis įvertinti ne tik meninius žaidimų aspektus, bet ir gyvai stebėti žaidime girdėtų kūrinių atlikimą, padės geriau suprasti kūrybos procesą ir darbą, kurį į savo kūrinius sudeda žaidimų kūrėjai.

„Vaizdo žaidimų muziką nėra lengva atlikti, kiekvienas garso takelis, kaip ir žaidimas, yra kitoks. Žaidimų industrijoje daug investuojama kūrybos procesus, tuo pačiu ir į garso takelių kokybę, juos įrašo geriausi pasaulio orkestrai, chorai, solistai. Nors akademinė bendruomenė dar atsargiai žiūri į šią populiariąja laikoma muziką, tačiau tai, mano nuomone, yra geriausias būdas patraukti jaunimo ar visiškai klasikine muzika nesidominčių žmonių dėmesį,“ – teigia projekto „GameOn Live“ ir VDU Kamerinio orkestro vadovė Rita Bieliauskaitė.

Žaidimų kultūros konventas šiemet kaip ir kasmet vyks Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO. Tiesa, šį kartą koncertas „GameOn Live“ vyks lapkričio 15 dieną, pagrindinio „GameOn“ renginio išvakarėse. Organizatoriai tikina, kad šis pompastiškas atidarymo šou suteiks toną visam renginių maratonui, kurie dvi paras džiugins žaidimų ir moderniosios pop kultūros gerbėjus.