Garsenybės pasidavė stilingų akinių vilionėms – rinkosi iš daugiau nei tūkstančio modelių
Antradienio vakarą sostinės širdyje įsikūrusioje optikos studijoje „Glasses On“ buvo dalinami akinių stiliaus patarimai ir aptartos jų tendencijos. Vakaro pramoga tapo butike surengta fotosesija, kurios metu svečiai pozavo su „Glasses On“ korekciniais ar saulės akiniais.
Prieš trejus metus į akinių rinką „Glasses On“ žengė kaip internetinis optikos salonas. Pamatę, kad lietuviai domisi ir noriai perka mados namų ženklų aksesuarus, „Glasses On“ sumanė išsiplėsti ir į Vilniaus senamiestį. „Glasses On“ optikos studijoje galima išsirinkti patikusius akinius iš 1200 pavyzdžių. Vokiečių gatvėje įsikūręs butikas savo klientams nori parodyti, kad garsių pasaulio mados namų aksesuarai nėra neįperkami. Aukščiausios klasės akiniai ir nenuskriausta piniginė – visiškai įmanomas derinys. „Glasses On“ prekių asortimentas parenkamas bendradarbiaujant su pasaulyje pripažintais Italijos tiekėjais ir gamintojais „Luxottica Group“ bei „Safilo Group“, tad rasti tinkančius gali ir įnoringiausi svečiai.
Vakaro svečiai portretus fiksuojančiam fotografui Dainiui Ščiukai pozavo su pačių įvairiausių formų ir stilių akiniais. „Prada“, „Dolce & Gabbana“, „Fendi“, „Max Mara“, „Miu Miu“, „Tom Ford“, „Celine“ – šių ir kitų mados namų ženklų kūriniai tikrai neliko nepastebėti ir įvertinti kviestinių svečių.
Renginyje apsilankiusi viena stilingiausių Lietuvos moterų Neringa Zeleniūtė pasakojo, kad akinių turi labai nedaug, mat sunku išsirinkti tinkančią formą. „Jei matau, kad akiniai man tinka, perku juos iš karto. Mėgstamiausi man yra „Tom Ford“ ir „Prada“ prekės ženkų akiniai“, – šypsojosi vakarėlio dalyvė.
Žinoma moteris džiaugiasi, kad Vilniuje atsiranda tokių stilingų akinių butikų ir nereikia akinių ieškoti „Duty-free“ parduotuvėse. Renkantis akinius N. Zeleniūtei svarbiausia yra kokybė, patogumas vairuojant automobilį, o ne kaina.
Kita „Glasses On“ viešnia Simona Burbaitė neslepė, kad akiniams jaučia didelę silpnybę. Žinomai tinklarašininkei ir modeliui akiniai yra ne tik stiliaus detalė, bet ir apsauga nuo saulės. Tamsius akinius merginos rankinėje galima rasti ir žiemą. „Renkuosi tuos akinius, kurie man tinka. Akiniai man įvaizdžio detalė, norisi atrodyti originaliai“, – sako modelis.
S. Burbaitė įsitikinusi – akiniai turi būti kokybiški ir patogūs, tačiau nebūtinai kainuoti tūkstančius. „Svarbiausia jaustis gerai. O kaina nėra svarbu“, – sako mergina. Tik atvykusi į vakarėlį S. Burbaitė dar nebuvo išsirinkusi vasarai akinių, tačiau „Glasses On“ salone išsirinko ne kelis patikusiusius modelius.
Renginyje taip pat dalyvavo radijo ir TV laidų vedėjas Orijus Gasanovas, modelis Justina Kazlauskytė, viešųjų ryšių specialistas Saugirdas Vaitulionis, dizainerė Toma Jankauskaitė, laidų vedėja Ieva Stasiulevičiūtė, „X Faktoriaus“ finalininkė Marija Grabštaitė, drabužių kūrėja Vidmantė Martikonytė su vyru Pauliumi Medišausku.