Garsios moterys nukentėjo nuo „auksarankio“: vietoje sutvarkytų prabangių daiktų – šnipštas
Sergejaus Maslobojevo mylimoji, stilistė Santa Mišenytė socialiniuose tinkluose pasidalijo savo nepavydėtina patirtimi, kaip buvo apgadinta jos prabangi „Louis Vuitton“ rankinė po restauracijos. Išviešinusi įmonę, kuri atliko paslaugą, Santa sulaukė didžiulio srauto žinomų moterų laiškų su panašiomis istorijomis.
Stilistė Santa Mišenytė pasakojo, kad jos vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę esą sugadino įmonės „Sneaker Spot“ specialistai.
Rekvizitai.lt nurodo, kad „Kedų kultūra“, MB valdo prekės ženklą „Sneaker Spot“.
Rekvizitai.lt duomenimis, „Sneaker Spot“ – tai vienintelė avalynės restauravimo studija Lietuvoje. Taip pat nurodoma, kad teikiamos ir rankinių bei kitų mados aksesuarų atnaujinimo paslaugos.
Savo istorija Santa sutiko pasidalinti ir su portalu Žmonės.lt.
„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, nes norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą. Nunešiau savo „Louis Vuitton“ rankinuką susitvarkyti, nes kadangi yra vintažinis, buvo įtrūkęs. Nežinau, ar geriau buvo nešioti, koks yra, ar kaip man jį sutvarkė“, – taip savo pasakojimą dar rugpjūčio pabaigoje instagramo sekėjams pradėjo Santa Mišenytė ir parodė, kaip atrodė jos „atnaujinta“ rankinė.
„Mano akimis spalvos neatitinka originalios spalvos. Plius, nuo tokio storo dažų sluoksnio visa oda sutrūkinėjo“, – teigė Santa ir parodė skirtinga spalva įdažytą rankinę bei sutvarkytą skylę.
Pasidalinusi patirtimi instagrame, stilistė sulaukė begalės moterų laiškų, kurioms teko susidurti su minėta įmone. S.Mišenytė pridūrė, kad „Sneakers Spot“ apie blogą paslaugų kokybę prakalbusius žmones socialiniuose tinkluose užblokuoja.
„Nukentėjusių yra daug, o jie atsakomybės neprisiima, besiskundžiančius socialiniuose tinkluose tiesiog blokuoja, – kalbėjo stilistė. – Ir savininkas absoliučiai neprisiima atsakomybės už visų žmonių sugadintus daiktus, jam tai atrodo norma, nes visi tyli ir niekas nieko nesako.“
Portalui Žmonės.lt susisiekus su Santa Mišenyte pasakojo: „Aš nunešiau rankinę į „Sneaker Spot“, buvo pasakyta, kad viskas truks 2 savaites, tačiau taisymas vėlavo 4 savaites. Mano žinutės su klausimais, kada baigs restauraciją, buvo sėkmingai ignoruojamos. Atsiėmus rankinę, pasakė, kad už vėlavimą atliko papildomų darbų ir pasistengė papildomai surestauruoti.“
O portalui 15min Santa teigė, kad skambino į Vartotojų teises ir konsultavosi dėl šio atvejo.
„Jie davė man dvi savaites, per kurias paslaugos tiekėjas galėjo išspręsti situaciją, po to galėčiau rašyti skundą. Kaip tik vakar baigėsi tos dvi savaitės.
„Sneakers Spot“ savininkas su manim susisiekė ir pradėjo pasakoti, kad problema esą tai, kad rankinė sena, todėl ir sutrūkinėjo. Jis pasiūlė ją atnešti dar kartą, aš to atsisakiau. Rankinė oksidavusi ir negalima jos dažyti, o jie uždažė. Bet ne aš tai turėčiau aiškinti specialistams.
Aš jiems pasakiau, kad viešinsiu šią istoriją. Kai paviešinau, vadovas parašė, kad norėtų rasti kompromisą, bet panašu, kad jis nori tvarkyti daiktą, kurį ši vieta jau sugadino. Noriu vieno – kompensacijos už sugadintą rankinę, kurios vertė rinkoje yra 1700 eurų“, – 15min tvirtino žinoma stilistė.
Panašaus pasiūlymo iš šios studijos buvo sulaukusi ir kita jų teikiamomis paslaugomis nusivylusi moteris – dietistė I.Trusovė. Pasak jos, po pirmo taisymo jai studijos atstovai pasiūlė atnešti „Hermes“ basutes tvarkyti iš naujo.
„Deja, ir tada jiems nepavyko. Susisiekus vėl, siūlo dar kartą tvarkyti. Tai aš atsisakiau. Į Vartotojų teises nesikreipiau. Basučių kaina 600 eurų, ,,taisymas“ 80“, – 15min nuostolius skaičiavo I.Trusovė.
Nemalonia patirtimi su 15min pasidalijo ir aktyvi socialinių tinklų veikėja, „influencerė“ Goda Stasiulaitytė.
„Man sugadino naujus „Balenciaga“ kedus. Nudažė viską akivaizdžiai dažais, o tai manes netenkino. Pasiūlė persiųsti medžiagą, bet nesutikau, tuomet dažė dar kartą ir batai atrodė kaip sienų dažais išdažyti. Jie patys mane užblokavo, o iš Vartotojų teisių negavau jokios naudos. Kedai kainavo 1000 eurų, jie iki šiol nenaudojami, nes atrodo kaip padirbinys ir praradę savo išvaizdą“, – pasakojo G.Stasiulaitytė.
Spręs problemas asmeniškai
„Kedų kultūra“, MB vadovas Laimis Lomonosovas 15min situaciją komentavo lakoniškai: „Pakomentuoti nelabai galėčiau, nes situacija šiuo metu sprendžiama tiesiogiai su kliente ir ieškoma bendrų sutarimų. Informacija yra konfidianciali.“
Paprašytas patikslinti, kaip bus sprendžiami klausimai su ne viena nusivylusia kliente, jis tikino, kad su visais klientais bus susisiekta.
„Matėme, kas dalijasi. Norime tiesiogiai su klientais ieškoti sprendimų šios problemos. Jei kažkas blogai nutinka, stengiamės tvarkyti klientų labui. Bet palikime tai spręsti diskretiškai, su klientais“, – pokalbį baigė L.Lomonosovas.
Valstybinės Vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė teigė, kad tarnyba dėl šios restauravimo studijos skundų nėra gavusi.