Garsios moterys susirinko į grožio šventę

Renginio svečiai / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Renginio svečiai / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Ketvirtadienio popietė žinomoms šalies moterims buvo paskirta pažinčiai su naujovėmis grožio pasaulyje. Vilniuje tarptautinė kompanija „Sirowa“ pristatė naujus produktus ir prekės ženklus.

Renginyje dalyvavo žymios Lietuvos moterys, grožio temomis kalbančios tinklaraštininkės. Tarp svečių buvo galima sutikti stilistę Mariją Palaikytę, „Spintos guru“ tinklaraščio kūrėją Deimantę Bulbenkaitę, „Videometros“ komunikacijos vadovę Vaidą Skaisgirę ir kt.

Specialias gėlių ir kvapų instaliacijas renginiui sukūrė floristas Mantas Petruškevičius.

„Sirowa“ jau daugiau nei 20 metų Lietuvoje platina žymiausių kosmetikos ir parfumerijos prekių ženklų prekes: „Hugo Boss“, „Gucci“, „Chloe“, „Sensai“, „Bvlgari“ ir kt.

Viena iš šių metų naujovių – „Calvin Klein“ kvepalai „Obsessed“ vyrams ir moterims. Už kvapą skanesnė jų istorija... 1993 metais dizaineris Calvinas Kleinas su didžiu susižavėjimu stebėjo manekenę Kate Moss ir jos mylimąjį Mario Sorrenti, tuo metu dar tik pradėjusį fotografo karjerą. Tuo metu dizaineriui kilo idėja – jis savo lėšomis išsiuntė įsimylėjėlius į Mergelių salas dešimčiai dienų ir paprašė viską fotografuoti. Per pusantros savaitės Mario padarė 250 kadrų, bet reklaminei kampanijai buvo panaudota tik viena.

Kai Rafas Simonsas stojo prie „Calvin Klein“ vairo, jis ėmė naršyti senus nuotraukų archyvus ir surado iki tol niekur nerodytas Kate Moss nuotraukas. R.Simonsą šios fotografijos įkvėpė sukurti kvepalus įsimylėjėliams.