Garsios nišinės parfumerijos namų kūrybos vadovė apsilankė Lietuvoje

„Kristianos“ nišinės parfumerijos butiko I-asis gimtadienis/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS foto“ nuotr.
„Kristianos“ nišinės parfumerijos butiko I-asis gimtadienis/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS foto“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Meninius aromatus kuriančios kompanijos „Atelier Des Ors“ marketingo ir kūrybos vadovė Megan Paki balandžio 18-ąją aplankė Vilnių. Kartu su kviestine publika ji šventė „KristiAnos“ nišinės parfumerijos butiko pirmąjį gimtadienį.

Lietuvos sostinėje, prekybos centre „Panorama“ buvo pristatyti naujausi kompanijos „Atelier Des Ors“ planai bei kūriniai. 

Artėjant vakarui, kūrybos namų vadovė leido užuosti išskirtinius kvapus bei papasakojo apie jų atsiradimo užkulisius. 

Prie kvepalų gamybos ir idėjų generavimo kas kartą prisideda įvairiausi amatininkai, auksakaliai, gatvės menininkai ir fotografai. Didžiulės grupės žmonių darbas dažniausiai ir lemia tai, jog kvepalų kolekcija – išskirtinė, nepanaši į nieką kitą. 

„Kristianos“ nišinės parfumerijos butiko I-asis gimtadienis/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS foto“ nuotr.
„Kristianos“ nišinės parfumerijos butiko I-asis gimtadienis/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS foto“ nuotr.

Nišinių kvepalų namų vadovas Jeanas Philippe Clermontas viename interviu yra atskleidęs, kad, kuriant jų kvepalus, iš tiesų ne pati didžiausia reikšmė  suteikiama auksui.

Prancūzų kalboje žodis „Or“ reiškia „auksas“, tačiau „Ors“ – naudojamas poezijoje ir reiškia ne tik auksą, bet patį rečiausią dalyką.

„Mūsų konceptas – ne auksas, ir jei kažkas sako, jog į kvepalų buteliukus mes dedame aukso dulkes, tai mes atsakome, kad kad ten yra žvaigždžių dulkės, šokančios gražiausią baletą.“