George'as Clooney reklamoje vaidina, kad išsirinko būstą Klaipėdoje

George'as Clooney / Youtube.com stopkadras
George'as Clooney / Youtube.com stopkadras
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Visiems iki skausmo žinomas „Pagirios Las Vegase“ scenarijus, kai atsikeli skaudančia galva ir neprisimeni pusės vakarykščių įvykių, buvo prikeltas antram gyvenimui vieno banko reklaminiame klipe, kuriame vaidina pats moterų širdžių ėdikas Holivudo aktorius George‘as Clooney.

Šviesiaplaukė moteris pramerkia akis ir išvysta įdomų vaizdelį. Jos ranką puošia vestuvinis žiedas, apie įvykusias vestuves mena keliaraištis, o kuo toliau – tuo gražiau. Į kambarį įžengia žavusis G.Clooney, savo išrinktąją, dėvinčią baltais vyriškais marškiniais, apdovanoja bučiniu ir kaip tikras džentelmenas apiberia komplimentais.

Vyras mielai bendrauja su vis dar savo atminties vingiuose paskendusia moterimi ir išdidžiai pristato jų naujus namus, kurie yra ne kur kitur, o lietuviškajame pajūryje. „Ateik, pažiūrėk, ieškojau mums namo“, – kviečia savo naują žmoną aktorius ir ekrane parodo trobelę. G.Clooney kuriamas personažas, nors ir ne visiškai teisingai, bet sugeba ištarti, kad naujieji jų namai yra ne kur kitur, o Klaipėdoje.

Tiesa, reklamą užsakęs bankas skirtingoms šalims pritaikė vietinius vietovardžius, tad aktoriui skirtingose reklamose teko išmokti tarti ne tik Klaipėdos vardą.     

G.Clooney taip pat „pirko“ namus latvių ir norvegų paplūdimiuose

DNB rinkodaros ir komunikacijos ekspertė Rūta Bložytė portalui Žmonės.lt teigė, jog reklamoje tikrai girdimas žymiojo aktoriaus balsas. „Tai tikrai nėra ant viršaus užskaitytas tekstas. Aktoriui buvo pateiktas transkribuotas Klaipėdos pavadinimas“, – portalui Žmonės.lt teigė R.Bložytė. Anot jos, tai geriausia reklama Lietuvos uostamiesčiui.

Beje, Norvegijoje ir Latvijoje jau sukosi tokia reklama. Reklamos herojus savo mylimajai pirko namus latvių bei norvegų pamėgtuose paplūdimiuose.

Kaip teigė DNB banko atstovas spaudai Andrius Vilkancas, reklama buvo kuriama kodiniu pavadinimu „pagaliau vedė“. Klipas susuktas Milane, tuo metu aktorius kaip tik ilsėjosi Italijoje.

Norvegijoje klipas pripažintas metų reklama, pernai metų tarptautiniuose reklamos apdovanojimuose „Epica“ iškovojo auksą, o Europos reklamų festivalyje „Eurobest“ – sidabrą.