Gera kampanija ir kompanija: Cher ir „Marc Jacobs“

Cher „Marc Jacobs“ reklamoje / ©Instagram/marcjacobs nuotr.
Cher „Marc Jacobs“ reklamoje / ©Instagram/marcjacobs nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Iš pradžių buvo kompanija: mirtinai elegantiškas Marcas Jacobsas atlydėjo nesenstančią Cherilyn – toks tikrasis dainininkės, kuriai neseniai sukako 69–eri, vardas į Kostiumų instituto vakarėlį. Kaip priimta, dainininkė vilkėjo ir Marco kurtą apdarą.

O netrukus po puotos buvo paskelbta, kad tai ne šiaip bendras vizitas, o kūrybinis bendradarbiavimas: Cher tapo rudens–žiemos „Marc Jacobs“ kolekcijos veidu.

Cher and Marcas Jacobsas Metropoliteno gala puotoje
Cher and Marcas Jacobsas Metropoliteno gala puotoje / Vida Press nuotr.

Kol kas pasirodė vienintelė nuotrauka: dainininkė ilgu juodu sijonu, švarku ir juodomis pirštinėmis sėdi dramatiškame raudoname fone. Kampanijos fotografas – Davidas Simsas, stilistė – Katie Grand, sesijos stilistika įkvėpta garsiosios mados redaktorės ir tekstų autorės, Niujorko bohemos damos Dianos Vreeland interjerų.  

TAIP PAT SKAITYKITE: Ciara – naujas ir ryškus „Roberto Cavalli“ veidas