Gera kampanija ir kompanija: Cher ir „Marc Jacobs“

Iš pradžių buvo kompanija: mirtinai elegantiškas Marcas Jacobsas atlydėjo nesenstančią Cherilyn – toks tikrasis dainininkės, kuriai neseniai sukako 69–eri, vardas į Kostiumų instituto vakarėlį. Kaip priimta, dainininkė vilkėjo ir Marco kurtą apdarą.
O netrukus po puotos buvo paskelbta, kad tai ne šiaip bendras vizitas, o kūrybinis bendradarbiavimas: Cher tapo rudens–žiemos „Marc Jacobs“ kolekcijos veidu.
Kol kas pasirodė vienintelė nuotrauka: dainininkė ilgu juodu sijonu, švarku ir juodomis pirštinėmis sėdi dramatiškame raudoname fone. Kampanijos fotografas – Davidas Simsas, stilistė – Katie Grand, sesijos stilistika įkvėpta garsiosios mados redaktorės ir tekstų autorės, Niujorko bohemos damos Dianos Vreeland interjerų.
TAIP PAT SKAITYKITE: Ciara – naujas ir ryškus „Roberto Cavalli“ veidas