Gero gyvenimo skonio mylėtojų vakare - sužibėjo Marto Kalendros ir Kristinos Tarasevičiūtės duetas

ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymas / Vytauto Pilkausko nuotr.
ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymas / Vytauto Pilkausko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Ketvirtadienio vakarą sostinės restorane rinkosi ispaniško stiliaus ir gero gyvenimo skonio gerbėjai. Iliuzionistas Mantas Wizard, grupės „Vyšnios" narės Aistė Karanauskytė ir Sandra Navickaitė, aktorė Aurelija Tamulytė, plaukų stilistas Robertas Danilevičius ir kiti žinomi vilniečiai atvyko stebėti ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymo.

Kolekciją demonstravo aktoriai Rita Žliobaitė ir Martynas Vaidotas, asmeninis moterų treneris į namus Martas Kalendra, gydytojas Darius Rauba, šokėjai Kristina Tarasevičiūtė ir Artur Bajor, stilistė Violeta Krasovska ir kiti.

Gero gyvenimo skonio gerbėjai vakaro metu turėjo galimybę ne tik mėgautis rankų darbo šokolado, kvepiančio rožių žiedlapiais, degustacijoje, bet ir susipažinti su kvepiančiais lavos akmenimis bei namų kvapais, specialiai šiam renginiui atvežtais iš Kanų, Prancūzijos. Garsenybės domėjosi moderniais juodojo gintaro stiliaus aksesuarais, kuriais gali puošts tiek moterys, tiek vyrai.

K. Tarasevičiūtė ir M. Kalendra ne tik demonstravo mados kolekciją, bet ir vedė renginį. Vakaro metu vedėjai diskutavo su stiliste Violeta Krasovska, kas šį sezoną madinga.

Renginio vedėja tapusi šokėja K. Tarasevičiūtė pastebėjo, jog mados tendencijos praeina, tačiau sveikas ir grakštus kūnas - visada madinga. Kristinai pritarė jos porininkas, asmeninis moterų treneris į namus M. Kalendra, pastebėjęs, jog kaip tik pavasarį sulaukiantis daugiausiai moterų dėmesio dėl savo paslaugų. „Labiausiai moterys nori mankštinti savo rankas ir padailinti krūtinės formą", - išdavė paslaptį treneris, šiuo metu kuriantis interneto televizijoje naują laidą su Indre Stonkuviene. Kalbant apie stilių, M. Kalendra sakė šimtu procentų pritariantis minčiai, jog žmogus puošia drabužį, o ne atvirkščiai.

ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymas
ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymas / Vytauto Pilkausko nuotr.

K. Tarasevičiūtė prisipažino, kad šį pavasarį ji pasitiko su, pasak jos pačios, visiškai nemadingu „gydytojo stiliaus“ lagaminėliu. „Be to, prisipirkau ir daugybę įvairiaspalvių kojinių“, - juokėsi žavioji šokėja ir pridūrė, kad mados tendencijų ji nesivaikanti, dėvinti tik tuos drabužius, kurie tinka prie jos figūros. „Esu ištikima patogumui. Dažniausiai vilkiu komfortabilius drabužius, kurie, tikiu, atspindi vyraujančias tendencijas", - sakė žinoma šokėja, kartais stiliaus idėjų besisemianti „Instagram" socialiniame tinkle.

Tuo tarpu iliuzionistas M. Wizard, ką tik grįžęs po kelionės į JAV, neslėpė, kad jo įvaizdis scenoje ir gyvenime stipriai skiriasi. „Scenoje stengiuosi atrasti teatrališkus ir magiškus sprendimus, taip pat esu neabejingas klasikai. Televizijos projektuose ir scenoje esu išbandęs labai daug įvairių ir spalvingų įvaizdžio variantų. O gyvenime mėgstu kuklesnį ir labiau laisvalaikiui tinkamą įvaizdį. Mano aprangos stilius yra eklektiškas kaip ir mano pomėgiai. Nors labai žaviuosi žmonėmis, kurie nebijo drąsiau ir ryškiau atrodyti. Dendiškas įvaizdis taip pat mane žavi, visgi tai ne tik įvaizdis, bet ir gyvenimo būdas. Manau ryškesnio ir įdomesnio įvaizdžio mūsų visuomenėje labai trūksta", - savo mintimis dalijosi žinomas iliuzionistas ir renginių vedėjas.

ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymas
ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymas / Vytauto Pilkausko nuotr.

Dainomis vakaro svečius džiuginęs televizijos muzikinio projekto „Muzikinis iššūkis“ dalyvis Audrius Janonis sakė, labiausiai mėgstantis vadinamąjį miesto, urbanistinį stilių. „Mėgstu rengtis laisvai, dievinu sportbačius. Retai kada vilkiu marškinius ar kitą įpareigojantį drabužį - tai mane varžytų“, - neslėpė atlikėjas, teigęs ne itin besidomintis mados pasauliu. „Mano stiliaus jausmą formuoja pasaulio muzikos žvaigždės, kurių nuotraukas matau socialiniuose tinkluose“, - teigė A. Janonis. Vaikinas sakė, jog keletą naujų drabužių ir aksesuarų įsigijęs pastarosios kelionės po Europos miestus metu, o mūsų šalies drabužių parduotuvėse esantis gana retas svečias.