Gigi Hadid – naujos aksesuarų kolekcijos veidas
Gigi Hadid dievina „Max Mara“ mados namus. Ir pastarieji šiuos jausmus mielai priima. Naujasis supermodelis ir instagramo įžymybė, turinti milijonus sekėjų, pirmą kartą šių mados namų podiumu žengė dar prieš porą metų, o šį sezoną tapo pagrindine prekių ženklo aksesuarų kampanijos žvaigžde.
Reklamines nuotraukas pavasario-vasaros sezonui sukūrė Stevenas Meiselis.
Kviestinė Milano mados namų žvaigždė sukėlė milžinišką šurmulį, kai atvyko pristatyti naujos ikoniškos rankinės „BoBag“ modelio Corso Vittorio Emanuele salone. Manekenės laukė daugiau nei 4000 gerbėjų, prašė autografų, bendrų nuotraukų ar bendro įrašo socialiniuose tinkluose.
Iš naujosios aksesuarų kolekcijos manekenė pamėgo „Lina2“ modelio akinius nuo saulės. G. Hadid griežtas akinių modelis taip patiko, kad ji juos užsisakė visų įmanomų spalvų.