Greitosios mados gigantai pateko į nemalonę: plius dydžio pirkėjoms siuntė dietinius batonėlius

Drabužių parduotuvė „Forever 21“/Vida press nuotr.
Drabužių parduotuvė „Forever 21“/Vida press nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Pasaulyje populiaraus tarptautinio drabužių tinklo „Forever 21” vadovai pateko į klientų nemalonę. Plius dydžius iš parduotuvės užsisakę žmonės dovanų su jų pristatytmu gavo dietinius batonėlius.

Drabužių tinklas „Forever 21“ įžiebė tikrą klientų pasipiktinimą. Socialiniame tinkle „Twitter“ žmonės dalijosi nuotraukomis su „Atkins“ dietiniais batonėliais.

Nesužavėti klientai išvadino tokias „internetines“ dovanas ne tik neetiškomis, gėdingomis, bet ir galinčiomis pakenkti plius dydį nešiojančių ar valgymo sutrikimų turinčių žmonių psichinę sveikatą.

Viena mergina atvirai paklausė parduotuvės vadovų: „Jūs norite pasakyti, kad man reikėtų numesti svorio?“

„Forever 21“ netrukus atsakė į skundų laviną:

„Kartais mes pradžiuginame savo klientus dovanėlėmis, jei užsisako prekių internetu. Be to – nemokami daiktai ar skanėtai pasiekia visus klientus, todėl ši dovana tikrai nebuvo skirta tik plius dydį įsigyjantiems. Batonėliai klientams buvo siunčiami trumpą laiką, po to jų buvo atsisakyta. Neapsižiūrėjome ir labai atsiprašome visų, kuriuos įžeidėme.“

Toks įmonės pranešimas dar labiau įsiutino internautus. Žmonės pastebėjo, kad gavę batonėlį drauge su tam tikru apdaru, jauni žmonės, turintys valgymo sutrikimų, taip pat gali jautriai sureaguoti. Šiomis dienomis, kai kūno kultas valdo pasaulį, reikėtų apgalvoti kiekvieną marketingo žingsnį.