Grožio meistrai daug investuoja į profesines kompetencijas, bet per mažai – į verslumo įgūdžius

„Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė
„Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė
Šaltinis: Reklama
A
A

„Šiuolaikiniam grožio meistrui rekomenduojama ugdytis daugybę kompetencijų. Ne tik profesinėje sferoje. Dirbantys šiame sektoriuje turi ne tik puikiai išmanyti savo veiklą, bet ir gebėti ją tinkamai pozicionuoti, į ją investuoti“, – įsitikinusi konferencijos „Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė.

Pasak V.Šeputienės, grožio pasaulyje trūksta kokybiškos edukacijos verslumo tema, tad praėjusį savaitgalį vykusioje konferencijoje buvo šviečiami grožio meistrai, siekiant padėti jiems pelningai vykdyti veiklą bei stiprinti jų asmeninį prekės ženklą.

„Prekės ženklo vystymas – tai nuolatinio augimo reikalaujantis procesas. Dalyvaujant kasmetinėje konferencijoje galima čia ir dabar gauti koncentruotos informacijos iš puikių lektorių ir nieko nelaukus atlikti savo veiklos auditą, įsivertinti, kokių pokyčių gali prireikti vystomai veiklai“, – konferencijos privalumus vardijo V.Šeputienė.

Vilija Šeputienė
Vilija Šeputienė

Įvaizdis – tai asmeninio prekės ženklo atspindys

Konferencijos metu mados ekspertė Marija Palaikytė patikino, jog grožio verslo sektoriaus atstovai yra stilistų ir mados atstovų kolegos, nes jie padeda išbaigti įvaizdį, atliepti klientus. Tad jų įvaizdis taip pat svarbi verslo formulės dalis.

„Pasak Tomo Fordo, teisinga apranga – gerų manierų išraiška, – tokia citata savo pranešimą pradėjo M.Palaikytė. – O pirmojo įspūdžio galia – neįtikėtina. Asmens vertinimas įvyksta vos per 4 sekundes. 60% lemia išvaizda, 30 % – balsas ir kalbėjimo maniera ir tik 7% –  turinys.“

Marija Palaikytė įsitikinusi: verslo įvaizdį reikia vertinti kaip baigtinį rezultatą, kuris ne tik kuria reputaciją, bet ir atveria duris įdomioms pažintims bei reikalingoms rekomendacijoms.

Įvaizdis padeda kurti reputaciją, reputacija kuria rekomendacijas, o visa tai kuria pelną. Taigi Marija kviečia įvertinti įvaizdį kaip rezultatą.

Marija Palaikytė
Marija Palaikytė

Emocinių resursų svarba versle

Elektroninių verslų „Newcrush“ ir „Tikprofesionalams.lt“ įkūrėja Karolina Barasnevičiūtė kvietė grožio meistrus įsivertinti savo emocinę būklę. Pasako jos, sėkmingam verslui reikalingas „neperdegęs“ vadovas.

„Versle darbus siūlau deleguoti etapais, nes pritrūkus emocinio resurso ateina emocinis perdegimas, pervargimas, kuris trukdo sėkmingai vystyti veiklą“, – savo patirtimi dalijosi lektorė.

Karolina Barasnevičiūtė
Karolina Barasnevičiūtė

Visi skirtingai geriausi

Justina Gafarovaitė pasakodama savo sėkmės istoriją ragino grožio meistrus nebijoti būti išskirtiniais. Pasak jos, visi gali būti geriausi savaip.

„Tu niekada nebūsi vienintelis, niekada nebūsi geriausias, nes geriausių yra daug ir visi skirtingai geriausi“, – drąsino kolegas J.Gafarovaitė.

Justina Gafarovaitė
Justina Gafarovaitė

Pasak jos, labai svarbu suprasti, kad verslo sėkmė – daug darbo reikalaujantis procesas.

Praėjusį savaitgalį vykusi  jubiliejinė 5-oji online konferencija „Grožio verslo formulė“ pritraukė daugiau nei 300 dalyvių, kurie panoro išgirsti 11-kos pranešimų, padėsiančių jiems stiprinti ir sėkmingai auginti vystomus prekės ženklus.  

„Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė
„Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė

Dvi dienas trukusioje online konferencijoje pranešimus skaitė ir šie savo srities profesionalai: fotografė Inga Sinkevičienė, mentorės Milda Staugaitienė ir Olga Kairienė bei Gintarė Buinovskė, „Be reklamos negerai“ įkūrėjas Aurimas Skaržinskas, grafikos dizainerė Živilė Subačienė, marketingo specialistė Indrė Širkienė, socialinių tinklų turinio kūrėja Giedrė Kaltauskė. 

„Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė
„Grožio verslo formulė“ organizatorė, verslo mentorė Vilija Šeputienė