Grupė „Sel“ ieško ilgalaikio rėmėjo, iš kurio tikisi 300 tūkstančių eurų

Egidijaus Dragūno „SEL Grand Show 2015“ Vilniuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Egidijaus Dragūno „SEL Grand Show 2015“ Vilniuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Grupės SEL istorijoje – naujas etapas: į prekinio ženklo SEL plėtrą siekiama investuoti 300 tūkstančių eurų. Pasak grupės lyderio Egidijaus Dragūno, pokyčius lėmė noras koncertams taikyti naujus, inovatyvius sprendimus.

„Grupė SEL nuolat auga ir nori koncertuose taikyti pačius moderniausius sprendimus, tikiu, kad Lietuva gali rodyti pavyzdį pasauliui. Prieš kelias savaites koncertuojant Vilniuje susidūrėme su klausimu – Kalnų parke esančios miesto elektros mums nepakako, o papildomi generatoriai ne visada užtikrina kokybę. Noriu išspręsti šį ir kitus klausimus, kad koncertų kokybė būtų aukščiausio lygio, o inovatyvių sprendimų diegimas būtų matomas visame pasaulyje. Būtent todėl noriu drąsiai investuoti“, – teigia E.Dragūnas.

Siekiant stiprinti SEL prekinį ženklą, šiuo metu žvalgomasi bendradarbiavimo projektų su verslu 2016–2019 m. reklamos kampanijoms.

„Prekinis ženklas SEL iki šiol niekada neturėjo nė vienos ilgalaikės sutarties. Tai buvo principinė nuostata – atlikėjas norėjo būti nepriklausomas ir neįsipareigojęs verslui. Vis dėlto, nuspręsta žvalgytis ilgalaikio partnerio. Pritrauktas investicijas planuojama panaudoti stiprinant koncertinę veiklą. Jau numatyta ir preliminari tokio bendradarbiavimo kaina. Planuojama, kad prekinio ženklo pagrindinio rėmėjo 3 metų sutarties kaina – apie 300 tūkst. Eur“, – teigia grupės SEL atstovė spaudai Liubovė Zaiceva.

Egidijus Dragūnas ir Eleonora Sebrova
Egidijus Dragūnas ir Eleonora Sebrova / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kaina įvertinta atsižvelgiant į tai, kokia vertė būsimam rėmėjui bus sukurta grupės SEL koncertų Lietuvoje ir užsienyje metu. Šiuo metu tokiuose koncertuose per metus apsilanko apie 160 tūkst. žmonių. Įvertinta ir tai, kad įvairių žinučių skelbimas SEL socialiniuose tinkluose pasiekia didžiulę auditoriją. Taip pat įvertinta ir atlikėjo koncertų rinkos kaina – kiek daugiau nei vienos valandos atlikėjo koncertas šiuo metu kainuoja 40 tūkst. eurų. 

„Kad ir kaip augtume, man labai svarbu, kad į koncertą galėtų ateiti kiekvienas grupės SEL gerbėjas. Žinau, kad Lietuvoje daug žmonių gyvena sunkiai ir ateiti į mūsų koncertą visai šeimai gali būti prabanga. Vis dėlto aš noriu savo koncertuose matyti jaunus žmones, studentus, todėl, net jei organizatoriai siūlo kelti kainą, dažnai nuo tokio sprendimo susilaikau“, – teigia E.Dragūnas. 

Egidijus Dragūnas ir Eleonora Sebrova
Egidijus Dragūnas ir Eleonora Sebrova / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Išlaikyti mažesnes pajamas turintiems žmonėms prieinamą kainą atlikėjas įpareigojo ir koncerto Kaune organizatorius. Būtent todėl bilietų kaina prasideda nuo 19 Eur. Bet tokia kaina atlikėjo prašymu bus taikoma tik trumpą laiką, vėliau jie brangs.

Šiemet gerbėjai galės pamatyti dar vieną ir paskutinį šiais metais koncertą Lietuvoje – gruodžio 5 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje vyks  „SEL Grand Show 2015”.