„H&M Conscious Exclusive“: galingas moteriškumas, perdirbtas sidabras ir lietuvių modelis

Ch. Turlington, G. Dukauskaitė ir A. Lagum / H&M nuotr.
Ch. Turlington, G. Dukauskaitė ir A. Lagum / H&M nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-03-26 11:16
AA

2018-ųjų „H&M Conscious Exclusive" kolekcijos modeliai pagaminti iš naujų tvarių medžiagų ir įkvėpti švedų menininkų Karinos ir Carlo Larssonų darbų, tad kolekciją drąsiai galima būtų vadinti modernia meistriškumo ir moteriškumo išraiška.

SeptintąjąH&M Conscious Exclusive“ kolekciją sudaro moteriški drabužiai, apatiniai, avalynė ir aksesuarai, demonstruojantys moteriško švelnumo ir galios pusiausvyrą. Šiais metais be organinio lino, organinės medvilnės, organinio šilko, TENCEL™ medžiagos ir perdirbto poliesterio „H&M“ pirmą kartą panaudojo naujas tvarias medžiagas: perdirbtą sidabrą ir ECONYL® medžiagą, kurios gamybai naudojamas vien tik iš žuvų gaudymo tinklų ir kitų nailono atliekų perdirbtas nailono pluoštas.

2018 m. „H&M Conscious Exclusive“ kolekciją įkvėpė meistriški Karinos Larsson gobelenai ir siuviniai, kuriuose atsispindi jos meilė sodui, bei kontrastuojantys Karinos ir Carlo kambarių interjerai. Šiuos motyvus dizainerių komanda pasitelkė kurdama įstabius gėlėtus žakardo audinius, abstrakčias siuvinėtas detales ir raštus pagal tam tikrus vasarnamio interjero akcentus.

Kolekcijoje yra keletas akcentų, pavyzdžiui, baltos spalvos ilga ECONYL® audinio suknelė su siuvinėtomis organinės medvilnės detalėmis bei ilga žalia gėlėto žakardo suknelė su metalo atspalviu, pasiūta iš perdirbto poliesterio. Kitas kolekcijos akcentas – šiuolaikiškas juodo gėlėto žakardo kostiumas: švarkas su iškirpte nugaroje ir trumpos platėjančios kelnės.

Spalvų paletėje vyrauja žalia, balta ir juoda spalvos su tamsiai mėlynos ir pastelinės rožinės atspalviais. Aksesuarų asortimentą sudaro subtilūs, bet kartu charakteringi tulpių motyvo papuošalai, pagaminti iš perdirbto sidabro, elegantiški įsispiriami bateliai iš perdirbto poliesterio, raštuoti šalikai iš TENCEL™ audinio ir subtilios rankinės, dekoruotos perdirbto plastiko karoliukais ir blizgučiais.

2018 m. kampanijos nuotraukų autorius – garsus mados fotografas Mikaelis Janssonas, kampanijos veidais tapo supermodelis ir humanistė Christy Turlington Burns, bei modeliai Giedrė Dukauskaitė ir Aamito Lagum.

Giedrė Dukauskaitė ir Aamito Lagum / H&M nuotr.

„H&M Conscious Exclusive 2018“ kolekcija „H&M“ parduotuvėje PC „GO9“, Vilniuje bei internete pasirodys balandžio 19 d.