„H&M“ pristato stilingus sportinius drabužius, kampanijos veidai – žinomi sportininkai
Pristatydamas „For Every Victory“ – stilingą funkcionalių sportinių drabužių kolekciją – prekių ženklas „H&M“ pabrėžia asmeninių pergalių įtaką. Prie kolekcijos kūrimo prisidėjo Švedijos olimpinė rinktinė, o kampanijos veidai – įkvepiančios asmenybės, kurioms nesvetimi sporto ar asmeninio gyvenimo laimėjimai.
„Ši kolekcija kviečia sportuoti stilingai, o Švedijos olimpinės rinktinės pagalba kūrybinio proceso metu buvo tiesiog neįkainojama. Rezultatas – madingi funkcionalūs sportiniai drabužiai, skirti visiems“, – teigia Pernilla Wohlfahrt, „H&M“ kūrybinė ir dizaino direktorė.
Šioje kolekcijoje mados naujovės persipina su ekspertų sukauptomis žiniomis, dėmesys sutelkiamas į reikalingiausius sportinius drabužius, kuriuos įvertino olimpiečiai. Sportininkai patarė dėl drabužių dizaino, jų paskirties ir patogumo.
„H&M“ didžiuojasi turėję galimybę sukurti aprangą į Rio 2016 m. vyksiančioms Švedijos olimpinei ir parolimpinei rinktinėms, įskaitant aprangą atidarymo ir apdovanojimų ceremonijoms bei tam tikroms rungtims.
„For Every Victory“ kolekcija vizualiai bei techniniu požiūriu primena Švedijos olimpinės rinktinės kolekciją – ją kuriant panaudota juodos, pilkos, pilkšvai rožinės ir auksinės spalvų paletė. Kolekcijos pagrindą sudaro marškinėliai, bėgimo šortai ir tamprės bei sportinės liemenėlės moterims. Greitai džiūstantys, odai kvėpuoti leidžiantys audiniai padeda efektyviau mankštintis, o perdirbtas poliesterio pluoštas įrodo, kad aukštos kokybės sportiniai drabužiai gali pasižymėti sąmoningumu ir tvarumu; visa tai patvirtina, kad nebūtinai turi nukentėti mada arba kokybė.
„For Every Victory“ kampanija įprasminama sporto galia ir pasitikėjimas savimi, keičiantys žmonių gyvenimus. Tarp daugybės kitų, čia išvysite Caitlyn Jenner, dešimtkovės aukso medalio laimėtoją, išdrįsusią kovoti už savo tapatybę; Chelseą Werner, gimnastę, neleidusią Dauno sindromui užgožti jos pastangų; banglentininką Mike’ą Cootsą, nepaleidžiantį savo banglentės net ir po to, kai po ryklio užpuolimo neteko kojos; ir boksininkę Namibią Flores, privalėjusią įveikti išankstinį aplinkinių nusistatymą tam, kad galėtų įgyvendinti savo svajones.
Kolekcija liepos 21 d. kartu su kampanija bus pristatyta parduotuvėse ir internete.