„H&M“ pristato specialią kolekciją, palaikančią LGBTQI bendruomenę
„Norėjome sukurti gyvą ir spalvingą kolekciją, kuri skleistų aiškią žinutę – lygybės svarbą. Visas specialios kolekcijos detales lengva derinti, tad kiekvienas gali rasti savo mėgstamiausią kolekcijos atributą, suteikiantį pasitikėjimo savimi“, – pasakoja „H&M“ „Divided“ linijos dizaino vadovė Emily Björkeheim.
„H&M“ mados prekės ženklas, pristatydamas specialią riboto leidimo kolekciją, švenčia kiekvieno žmogaus teisę mylėti ir tęsia tvirtą LGBTQI bendruomenės palaikymą. 10% nuo kolekcijos pardavimų sumos bus paaukota Jungtinių Tautų Organizacijos vykdomai „Laisvi ir lygūs“ (angl. Free and Equal) kampanijai. Šią kolekciją, kurioje ryškios spalvos derinamos su sportinės aprangos elementais, jau galima įsigyti Vilniaus prekybos centre „GO9“ esančioje parduotuvėje ir www.hm.com.
Modernią retro nuotaiką kuriančioje ribotoje kolekcijoje galima rasti marškinėlių, su lygybę, įvairovę ir pasididžiavimą žyminčiais grafiniais užrašais bei ikoniškąja vaivorykšte, spalvingų žvynelių kombinacijų bei vaivorykštės sparnais puoštų drabužių. Universalus stilius ir ekspresyvios spalvos vaizduojamos ir pozityvią energiją skleidžiančioje globalioje reklamos kampanijoje, kuri išreiškia lygių teisių siekiančios LGBTQI bendruomenės palaikymą.
„H&M“ stengiasi būti globalios visuomenės veidrodžiu ir palaiko žmonių teisę mylėti ką nori, kad ir kur jie bebūtų. Kampanijoje švenčiame meilę ir didžiuojamės palaikydami LGBTQI bendruomenę, taip tikėdamiesi didinti žmonių sąmoningumą lygių teisių bei įvairovės atžvilgiu“, – teigia Sara Spännar, „H&M“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.