Į „Kanų liūtus“ vėl sparnus kelsiantys lietuviai: „Tai – metų įvykis“
Birželio 20-24 į Prancūziją, tarptautinį kūrybiškumo festivalį „Kanų liūtai“, sugužės geriausi viso pasaulio kūrybininkai ir kiti savo sričių profesionalai. Kasmet į „Kanų liūtus“ sugrįžtantys jų dalyviai ir entuziastai neslepia: tai milžiniška verte pasižymintis vienas įsimintiniausių metų įvykių, kurio praleisti tikrai nereikėtų.
Jau visai netrukus startuos tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ – prestižiškiausias, didžiausias, kasmetinis, tarptautinis kūrybiškumo festivalis, rengiamas Prancūzijoje, Kanuose, ir pritraukiantis tūkstančius reklamos, komunikacijos, žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių.
„Kanų liūtų“ festivalio oficialiojo atstovo Lietuvoje – „15min group“ – generalinis direktorius Tomas Balžekas į festivalį vyksta jau 11 metų ir tam turi rimtų priežasčių.
„Kanų liūtai man yra pats geriausias laikas metuose. Savaitė, skirta idėjoms, kūrybiškumui, beribiam laisvės ir galimybių pojūčiui“, – sako jis.
Anot T.Balžeko, „Kanų liūtų“ festivalyje dalyvauti verta dėl to, kad ten susirenka geriausi kūrybos, komunikacijos, reklamos profesionalai. Tai tokia terpė, kurioje gali užgimti svarbiausios idėjos ir partnerystės, sako jis.
„Per vienuolika metų ir kartų, kai lankiausi čia, man labiausiai įsiminė vyresni, labai daug patyrę žmonės. Buvimas jų paskaitose ir energetiniame lauke yra neapsakomas. Tu patiki, kad gali ir tu. Kad viskas pasiekiama ir padaroma žmonių, tokių kaip tu. Tie žmonės scenoje atviri dalijasi, nieko nebeslepia. Vieni ryškiausių pasaulio žmonių – menininkai, sportininkai, politikai, reklamos ir PR vilkai bei daug kitų – įkvepia mane veikti“, – teigia „15min group“ generalinis direktorius.
Šiemet pasaulyje suskambėjusią kampaniją „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“) pristatęs rašytojas, reklamos specialistas, UAB „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta pabrėžia, kad „Kanų liūtų“ reikšmė reklamos industrijoje yra didžiulė – tai labiausiai vertinamas ir gerbiamas apdovanojimas sektoriuje.
„Kanuose esame laimėję vieną „liūtą“ ir 4 kartus pateikėme kampanijas, kurios pateko į kandidatų gauti apdovanojimą sąrašą (angl. shortlist). Esame labiausiai apdovanota agentūra iš Baltijos šalių. Kai gavome apdovanojimą, sulaukėme labai daug sveikinimų iš įvairiausių žmonių, net ir iš tų, iš kurių niekada to negalėjome tikėtis… Tai pripažinimas ir įvertinimas, apie kurį sužinoma labai plačiai“, – šypsosi reklamos specialistas.
P.Senūta teigia labiausiai vertinantis tai, kad šiame konkurse galima save išbandyti pasauliniu lygiu, mat festivalyje kasmet dalyvauja apie keliasdešimt tūkstančių darbų – konkurencija čia išties milžiniška.
„Nors gavome apdovanojimų ir Lietuvoje, „liūtas“ buvo dešimtimis kartų svaresnis. Svarbu ir tai, kad tokiuose apdovanojimuose labai jaučiasi skirtumai tarp globalios ir lokalios reklamos perspektyvų – mąstydamas globalia perspektyva ir besiorientuodamas į tokį festivalį, kaip „Kanų liūtai“, turi galvoti ir apie tai, kas yra aktualu pasauliniu mastu, o ne vietiniu. Tai yra anaiptol neakivaizdu ir dauguma lokalių agentūrų visiškai negalvoja, kas yra aktualu pasauliui“, – sako P.Senūta.
Šiemet į „Kanų liūtus“ sparnus kelia ir „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas. Jam tai vienas svarbiausių renginių metuose, nes, kaip pats atskleidžia, ši konferencija – su pačiu didžiausiu kūrybiškumo, tarptautiškumo ir ateities numatymo užtaisu.
„Dalyvavimo šiame renginyje vertė yra milžiniška. Tai renginys su neaprėpiama galybe temų, pranešimų, renginių, įvykių ir žmonių. Todėl didžiausiu iššūkiu tampa galimybė atsirinkti, ką pamatyti ar su kuo susitikti. Žinoma, nuo kiekvieno žmogaus priklauso, ką jis iš šios konferencijos išsineš. Jei nori, „Kanų liūtai“ gali būti geriausiu vakarėliu tavo gyvenime. Tokiu geru, kad iki konferencijos taip ir nenueisi.
Tačiau aš „Kanų liūtuose“ renkuosi „juodą ir nuobodų“ darbą. Stengiuosi atsirinkti ir išgirsti kuo daugiau skirtingų pranešėjų ir nuomonių, o vakarus stengiuosi išnaudoti susitikimams su marketingo žmonėmis iš užsienio rinkų“, – dalinasi M.Savickas.
Įdėtas darbas ir užmegztos pažintys rinkodaros specialistui atsiperka – per kelias dienas jis teigia surenkantis daugybę žinių ir informacijos: „Kanų liūtai“ yra geriausia vieta ne tik įkvėpimui ar motyvacijai gauti, bet taip pat sužinoti apie tai, kokios idėjos ar procesai bus aktualūs po kelių metų.“
Pagrindiniai „Kanų Liūtų“ renginiai Lietuvoje – „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūros Lietuvos kino teatruose ir „Jaunųjų liūtų“ konkursas jauniesiems reklamos talentams.
Daugiau apie „Kanų liūtų“ festivalį ir šių metų programą rasite čia: https://www.canneslions.com/