Į Kristiano Benedikto 50-mečio koncertą rinkosi operos žvaigždės, gerbėjai ir kviestiniai svečiai
Vienas žymiausių Lietuvos solistų, tenoras Vaidas Vyšniauskas, scenoje žinomas kaip Kristianas Benediktas, operos gerbėjus pakvietė į savo jubiliejui skirtą iškilmingą koncertą „Kristian Benedikt Grand Gala“. Solistas, užkariavęs ne vieną pasaulio sceną, pelnęs platų tarptautinį pripažinimą bei publikos simpatijas, šiam koncertui paruošė ypatingą programą.
Lapkričio 6 dieną tenorui sueis 50 metų, ta proga gerbėjus ir bičiulius jis pakvietė į ypatingą koncertą Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Į iškilmingą renginį susirinko operos solistė Nomeda Kazlaus, dainininkės Giulija ir Vaida Genytė su vyru Aidu Marazu, operos solistas, Seimo Kultūros komiteto pirmininkas Vytautas Juozapaitis su žmona, Vilniaus kolegijos docente Egle Juozapaitiene, visuomenininkai Birutė ir Rimtautas Vizgirdos, aktorė Gabija Jaraminaitė, fotografas Jonas Staselis su žmona Gerda.
Kristianas Benediktas tarptautinėje arenoje išgarsėjo kaip vienas žymiausių Otelo vaidmens interpretatorių. Šį sudėtingą vaidmenį jis atliko jau daugiau nei 120 kartų garsiausiose scenose, tarp kurių – Meksiko „Opera de Bellas Artes“ teatras, Veronos „Teatro Filarmonico“, Vienos valstybinė opera ir Sankt Peterburgo Marijos teatras. 2018 metais didžiausias pasaulio scenas išbandęs solistas debiutavo ir Metropolitano teatre Niujorke.
Lapkričio 3-ąją išskirtiniu Kristiano Benedikto koncertu galėjo mėgautis Lietuvos žiūrovai. Jubiliejui skirtame pasirodyme dalyvavo ir būrys ne mažiau operos pasaulyje spindinčių asmenybių, tarp jų – pirmą kartą į Lietuvą atvykusi pasaulio operos žvaigždė, bene ryškiausias nūdienos dramatinis sopranas – Maria Guleghina.
Koncerte dainavo ir Kristiano Benedikto bičiuliai, Lietuvos operos solistai Monika Falcon, Eugenijus Chrebtovas, Tomas Pavilionis, Arūnas Malikėnas ir Rafailas Karpis, dalyvaus Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro simfoninis orkestras, teatro choras, diriguos Modestas Pitrėnas.
Šventiniame koncerte skambėjo ištraukos iš G.Verdi operos „Otelas“, P.Mascagnio „Kaimo garbės“, U.Giordano „Andre Šenjė“ bei G.Puccini „Turandot“.
Publikai buvo pristatomos ištisos operų scenos, tad buvo galima pajusti ne vien vokalinių epizodų grožį, bet ir dramatinę operų jėgą.