Į Lietuvą žengiančios kompanijos „H&M“ kolekcijos pristatymu susidomėjo stilistės Austėja Jablonskytė ir Agnė Gilytė

Agnė Gilytė ir Austėja Jablonskytė / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Agnė Gilytė ir Austėja Jablonskytė / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-06-13 17:22
AA

Drabužių niekada nebus per daug. Tokią mantrą kas kartą sau kartoja moterys, įeidamos į drabužių parduotuvę. Štai ketvirtadienį naujosios „H&M“ 2013 metų rudens kolekcijos tendencijas pasižiūrėti atėjusios stilistės Austėja Jablonskytė ir Agnė Gilytė patikino, kad šio prekės ženklo apdarai moterų garderobe pridės spalvų, o vyrų – stilingų detalių.

Portalui Žmonės.lt stilistė Austėja Jablonskytė tikino, kad šio prekės ženklo ji itin laukė ne tiek dėl platesnio drabužių pasirinkimo sau, bet net labiau dėl fotosesijų ar TV laidų, kurias ji stilizuoja.

„H&M“ 2013 rudens kolekcija – valiūkiškoms moterims ir taisykles laužyti nebijantiems vyrams (21 nuotr.)
+15

„Aš labai laukiu, kol šis prekės ženklas pagaliau pasieks Lietuvos rinką. Mano nuomone, jie turi ne tik gražių, bet ir naujausias tendencijas atspindinčių drabužių, kuriais fotosesijų metu galėsime gražiau puošti žmones“, – sakė stilistė, laukianti jau rugpjūčio mėnesį Vilniuje atsidarysiančios parduotuvės

„H&M“ rudens kolekcija / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Ji patikino, kad šio prekės ženklo drabužius iš visumos išskiria šiek tiek rafinuotesnė ir labiau į aukštąją madą orientuota stilistika, detalės ir akcentai.

„Dauguma parduotuvių pristato tuos paprastesnius, kasdienius drabužius. O šie, kuriuos mes matome, yra įdomesni įvairiausių detalių pilni apdarai, kurie puikiai pritaikomi ir žmonėms vilkėti, ir žurnalų fotosesijom, ir televizinėms laidoms“, – pasakojo stilistė.

Jai antrino ir „Kukla Beuty box“ stilistė Agnė Gilytė. Anot moters, išgirdusi apie „H&M“ prekės ženklo kolekcijos pristatymą ji pirmiausiai pagalvojo apie darbą.

„H&M“ rudens kolekcija / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Aš manau, kad tai bus labai geras darbo instrumentas. Lietuvoje gana ribotas drabužių parduotuvių pasirinkimas, o renginių ar televizinių laidų gana daug. Tikrai nėra smagu, kai drabužiai pradeda kartotis. Juk norisi padaryti kažką smagaus ir originalaus“, – pasakojo A.Gilytė.

Ji pasakojo, kad šis prekės ženklas kuria į aukštąją madą orientuotos pret-a-porter mados kolekcijas arba „madą, sukramtytą vidutines pajamas turinčiam vartotojui“. Be to, Agnė džiaugėsi, kad pagaliau stilingais galės būti ir vyrai.

„Labai džiugu, kad yra platesnis išskirtinių drabužių vyrams pasirinkimas. Didelė problema Lietuvoje ta, kad vyrai šiek tiek apsileidę. Manau, šis prekės ženklas turėtų turėti pasisekimą būtent tarp jų, nes dar yra kur pasitempti“, – portalui Žmonės.lt sakė stilistė A.Gilytė.

„H&M“ rudens kolekcija / Lukas Balandis / BNS nuotr.