Į pop up parduotuvę kviečianti „Apoteca“ kūrėja Inga Tarėlaitė ragina atrasti spalvas

Inga Tarėlaitė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Inga Tarėlaitė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2016-05-12 18:00
AA

Vasarai žengiant į Lietuvą, gatvėse daugėja lengvų drabužių ir plevenančių siluetų, tačiau spalvų galėtų būti dar daugiau. Ryškiu įvaizdžiu išsiskirianti Inga Tarėlaitė, prieš keletą metų įkūrusi savo prekės ženklą „Apoteca“, dvi dienas moteris kviečia į spalvomis trykštančią momentinę parduotuvę Vilniaus senamiestyje.

„Apoteca“ drabužių galima rasti įvairiuose butikuose skirtinguose Lietuvos miestuose, tačiau savos parduotuvės prekės ženklas neturi. Todėl šeimos viešbutyje „Bookinn B&B“ įsikūrusi laikinoji parduotuvė – gera proga apžiūrėti visų 4-ių iki šiol sukurtų „Apoteca“ kolekcijų drabužius bei bandomuosius modelius.

„Apoteca“ momentinė parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Istoriniame buvusio vienuolyno pastate įsikūrusio viešbučio pirmame aukšte išrikiuotos pagal kolekcijas suskirstytos kabyklos. Čia pat sukiojasi pati drabužių kūrėja, iki šiol į pasaulį išleidusi keturias kolekcijas – „Miškas“, „Tropikai“, „Našlaitė“ ir naujausiąją „Spalvų kodas“. Šiuo metu I.Tarėlaitė gyvena JAV, tad, kaip pati sako, kurdama kolekcijas derina lietuvių norą puoštis ir kalifornietišką patogumo siekį.

Visose „Apoteca“ kolekcijose gausu spalvų, net ir iš pirmo žvilgsnio juodas suknutes I.Tarėlaitė šypsodamasi vadina „tamsiai pilkomis“. Rūbai pasiūti iš natūralių audinių, tarp kurių dominuoja natūralus šilkas – lengvutis ir pastandintas ar vėsa dvelkiantis vadinamasis „šlapias“.

„Apoteca“ momentinė parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Paklausta, kurie drabužiai sulaukia didžiausio moterų susidomėjimo, I.Tarėlaitė nedvejodama rodo įvairiaspalvius šilkinius bodžius ir sukneles – jas mielai vilki ne tik klientės iš užsienio, bet ir lietuvės. „Kuriu ne kokios nors konkrečios šalies moterims, bet toms, kurios nebijo spalvų, nebijo žvilgsnių, nebijo parodyti savęs,“ – sako kūrėja.

„Apoteca“ momentinė parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Neturime savo nuolatinės parduotuvės, kurioje galėtumėme suteikti galimybę moterims ir merginoms susidraugauti su mūsų išskirtiniais audiniais, nustoti jų bijoti ir pradėti jais mėgautis kiekvieną dieną. Nusprendėme įlieti šiek tiek spalvų į sostinės gatves, todėl į Vilnių atvešime visas savo iki šiol turėtas kolekcijas ir dar niekur nematytus bandomuosius modelius, kuriuos bus galima pamatyti, pasimatuoti bei įsigyti. Kai kurie pristatomi darbai yra vienetiniai, todėl tai bus tikras lobynas stileivoms,“ – sako I.Tarėlaitė.

„Apoteca“ momentinė parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Momentinė parduotuvė abu vakarus virs susitikimų erdve: ketvirtadienį nuo 19 val. ypatingas dėmesys čia bus skiriams mados tinklaraštininkmėms, o gegužės 13-osios vakarą ši momentinė parduotuvė taps visą senamiestį apimsiančio renginio „Shopping Night Out“ dalimi.

„Apoteca“ 2016 m. vasaros kolekcija „Color Code“ (7 nuotr.)
+1

Visi, apsilankę „Apoteca“ laikinojoje parduotuvėje turės galimybę ne tik apžiūrėti ir pasimatuoti drabužius, bet ir patyrinėti rinktinės viešbučio „Bookinn B&B bibliotekos lentynas“, o patys smalsiausi turės išskirtinę galimybę praverti duris ir į dar dažais kvepenčius viešbučio kambarius.

„Apoteca“ momentinė parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: