Į renginį – iš namų: Liucina Rimgailė, Viktorija Šaulytė ir kitos žinomos moterys susitiko virtualiai
Ypač pavasarį būdavo apstu renginių, kurių metu garsenybės susipažindavo su grožio pasaulio naujovėmis. Šįmet pasikeitus situacijai, vieną gegužės vakarą tinklaraštininkes ir žinomos moterys susibūrė prie kompiuterių ekranų – pavasariškas grožis sklido virtualiai.
Vaizdo pristatymas sudomino Liuciną Rimgailę, Ingridą Martinkėnaitę, Viktoriją Šaulytę, Ievą Zasimauskaitę, Veroniką Montvydienę, Rūtą Loop, Viktoriją Arlauskienę, Agnę Bastienę ir kitas žinomas moteris.
Pasak verslininkės, desertinių įkūrėjos Liucinos Rimgailės dalyvauti virtualiame grožio naujienų pristatyme jai nebuvo neįprasta: veikli moteris jau nuo kovo vidurio kone kasdien dalyvauja susitikimuose ir verslo klubo renginiuose, kurie taipogi vyksta nuotoliniu būdu. „Per šį laiką jau net ir gimtadienį šitaip atšventėme“, – šypsosi Liucina. Žinoma moteris pastebėjo, jog šiame virtualiame pristatyme buvo įdomu dalyvauti bei diskutuoti su kitomis moterimis ir dėlto, nes su produktais dalyvės jau buvo susipažinusios iš anksto.
„Manau, savų žolelių receptų nereikia kurti pačiai“, – sakė stilistė, tinklaraštininkė Viktorija Šaulytė, nuolat besidominti sezono naujienomis. Žinoma mergina save vadina tikru gamtos vaiku. Šiam renginiui Viktorija netgi specialiai nusipynė vainiką iš jos kieme augančių pienių ir juo pasipuošė.
Šokėja, Rytų kovos menų specialistė Veronika Montvydienė prisipažino esanti „gyvų“ renginių mėgėja, jai visada smagu akis į akį pabendrauti su kitais žmonėmis. „Tačiau buvo smagu nors ir tokiu būdu pabendrauti su merginomis“, – sakė Veronika.
Idėja virtualiai suburti žinomas moteris kilo prancūzų kosmetikos kompanijos prekinio ženklo produktų vadovei Kristinai Birgelei. „Šiuo metu populiaru ne tik bendrauti, bet ir mokytis nuotoliniu būdu. Tad kodėl gi nepasipuošus savo namuose ir nepabandžius visoms kartu susitikti virtualioje aplinkoje ir nepasiklausius pavasariškų grožio naujienų“, – sakė K. Birgelė. Virtualiu būdu lietuvėms buvo pristatyta naujausia prancūzų kosmetikos ženklo „L‘Occitane“ linija „Herbae“.
Po grožio naujienų pristatymo socialinio marketingo specialistė Monika Ra dalijosi mintimis, kaip „Instagram“ platforma evoliucionavo nuo erdvės jaunimui iki nepakeičiamo įrankio prekės ženklui ir brendui sukurti. M. Ra įrodė, kad tikslingai pritaikant turimas žinias per tris mėnesius „Instagram“ profilyje ne tik galima pasiekti 40 000 sekėjų, bet ir lengvai parduoti savo paslaugas.