„IDUN Minerals“ prekių ženklo atstovė renginyje pristatė naujausias grožio industrijos prabangos tendencijas

Renginio viešnios / Organizatorių nuotr.
Renginio viešnios / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Reklama
A
A

Mineralinės dekoratyvinės ir veido odos priežiūros kosmetikos prekių ženklo „IDUN Minerals“ generalinė direktorė Caroline Thunstedt drauge su šio prekių ženklo atstove Lietuvoje UAB „Juara“ direktore („IDUN Minerals“ oficialūs distributoriai Lietuvoje) Jūrate Butiškiene šios kosmetikos gerbėjoms ir nuomonės formuotojoms surengė išskirtinį, kupiną staigmenų vakarą viename geriausių šalies restoranų. Vakarienės metu specialiai į Vilnių atvykusi C.Thunstedt viešnioms pristatė atsinaujinusio „IDUN Minerals“ prekių ženklo naujienas, filosofiją ir artimiausius planus.

Nuo pat prekių ženklo „IDUN Minerals“ sukūrimo jo šūkis yra „tiesiog gryna ir švaru“. Papasakokite plačiau, kokią pagrindinę žinutę siekiate perduoti savo klientams ir visai visuomenei?

Šiuo šūkiu vadovaujamės nuo pat „IDUN Minerals“ sukūrimo, tai yra nuo 2011 metų. Šiandien daugelis kosmetikos prekių ženklų teigia, kad yra natūralūs ir ekologiški. Ir tai puiku.

Tačiau noriu pabrėžti, kad „IDUN Minerals“ nuo pat pradžios dėmesį skyrė tik į aukščiausios kokybės, ekologiškus ir natūralius produktus, kurie visada buvo ir iki šiol yra gaminami tik iš aukščiausios kokybės natūralių ingredientų. Visa „IDUN Minerals“ kosmetika yra pagaminta iš tokių ingredientų, kurie puikiai tinka net itin jautriai veido odai, nes joje nėra jokių agresyvių papildomų cheminių medžiagų.

Caroline Thunstedt
Caroline Thunstedt / Organizatorių nuotr.

Visa IDUN kosmetika pradėta kurti bendradarbiaujant su vaistinėmis, kurios labai griežtai reguliuoja ir prižiūri gamybos procesą. Pavyzdžiui, mano veido oda yra labai jautri, todėl man asmeniškai itin svarbu, iš kokių sudedamųjų medžiagų sukurta naudojama kosmetika. „IDUN Minerals“ puikiai tinka mano jautriai odai ir žinau, kad ji tikrai nesukels jokios alergijos.

Nepaisydami to, kad „IDUN Minerals“ kosmetika gaminama tik iš aukščiausios kokybės medžiagų, nusprendėme plačiau pažiūrėti į globalines pasaulio problemas – klimato kaitą ir atšilimą – ir pagalvojome, kaip dar mūsų prekių ženklas galėtų prisidėti prie šios situacijos gerinimo. Nusprendėme iki 2030 m. sukurti žiedinį verslo modelį. Siekdami sumažinti anglies pėdsaką planetoje, pakuočių gamybą iš Azijos perkėlėme į Europą.

Dekoratyvinė ir veido odos priežiūros kosmetika – prabangos prekė, be kurios galime išgyventi. Tačiau būtent kosmetika užima labai svarbią vietą moterų gyvenime. Moterys kosmetikai išleidžia nemažą sumą savo biudžeto. Tačiau tikriausiai reta kuri susimąsto, kad būtent blizgios ir gražios pakuotės, pagamintos iš plastiko ir metalo, sudaro didžiąją produkto kainos dalį. O blogiausia, kad visos pakuotės vos įsigijus kosmetikos produktą iškart keliauja į šiukšlyną ir didžioji jų dalis yra pagaminta iš neperdirbamų žaliavų.

Todėl nusprendėme atidžiai peržvelgti pakuotes ir padaryti jas kuo mažiau kenksmingas gamtai. Atsisakėme prabangių, juodo plastiko blizgių pakuočių, kurios yra visiškai neperdirbamos, ir perėjome prie gerokai paprastesnių, kuklesnių, lengvai rūšiuojamų ir perdirbamų. Mes tikime, kad visų prekių ženklų ateitis – tvarumas, ekologija ir atsakomybė prieš gamtą, jos tausojimas.

Renginio akimirka
Renginio akimirka / Organizatorių nuotr.

Taigi tikroji prabanga šiandien – ne blizgi ir prašmatni, o tvari, natūrali ir lengvai perdirbama pakuotė bei kokybiškas produktas. Pradėję nuo kokybiškų ir ekologiškų produktų, šiandien mes siekiame, kad mūsų prekių ženklas būtų tvarus, ekologiškas ir paliktų kuo mažesnį anglies dvideginio pėdsaką (angl. carbon footprint) planetoje.

IDUN – išskirtinis, aukštos kokybės natūralios kosmetikos prekių ženklas. Sakykite, kokiai moteriai skirta ši kosmetika?

Nuo pat pradžių „IDUN Minerals“ prekių ženklo tikslas buvo, kad šią kosmetiką galėtų naudoti visos moterys, turinčios labai jautrią ir alergišką odą. Visi, tiek veido odos priežiūros, tiek dekoratyvinės kosmetikos produktai sukurti iš aukščiausios kokybės medžiagų ir tinka bet kokio amžiaus moterims, kurios rūpinasi savo veido oda ir nori būti gražios.

Tačiau šiandien mes orientuojamės į tas moteris, kurių požiūris į gyvenimą, aplinkos ir planetos tausojimą, ekologiją ir tvarumą yra toks pat šiuolaikiškas ir atsakingas kaip „IDUN Minerals“ prekių ženklo. Mūsų produktai skirti toms, kurioms rūpi, kokioje aplinkoje gyvename, kokiu oru kvėpuojame ir kas mūsų ir mūsų vaikų laukia ateityje.

Renginio akimirka
Renginio akimirka / Organizatorių nuotr.

Kitas svarbus „IDUN Minerals“ prekių ženklo tikslas, kad moterims būtų malonu ir smagu naudoti kosmetiką žinant, jog paprastų, bet tvarių ir ekologiškų pakuočių viduje yra ypatingos formulės ir aukščiausios kokybės produktai. Jie padės kiekvieną rytą skirti laiko sau, pasirūpinti savo veido oda, pabūti su savimi, pasidžiaugti savo atvaizdu veidrodyje ir svarbiausia – paryškinti ir atskleisti gražiausius savo veido bruožus.

Šiuolaikinės tendencijos diktuoja ir naują prabangos suvokimą. Sakykite, kaip šiandien suprantama prabanga?

Aš manau, kad šiandien didžiausia prabanga bet kuriai moteriai – rasti ir skirti laiko sau, pasirūpinti savo veido oda tiek ryte, tiek vakare – ją nuvalyti, pamaitinti ar padrėkinti. Prabangą šiuolaikinis žmogus suvokia jau visiškai kitaip – dabar jau nei madinga, nei prabangu pirkti produktus pakuotėse, išpuoštose blizgiomis, juodomis aukso raidėmis.

Šiandien svarbiausia yra turinys ir holistinis požiūris tiek į žmogų, jo grožį bei visą jį supančią aplinką. Šiuolaikinis žmogus naudoja tik aukščiausios kokybės natūralią kosmetiką, tačiau taip pat jis neturėtų ieškoti kompromiso tarp kokybiško produkto ir netvarios pakuotės.

Šiandien madingos tvarios, ekologiškos, lengvai perdirbamos pakuotės ir atsakingas požiūris į aplinką. Tikiu, kad tai visos kosmetikos ateitis. Būtent natūralumas (apimantis ne tik produktus, pakuotes, bet ir mūsų išvaizdą – drabužius, makiažą), tvarumas, ekologija ir planetos tausojimas daugeliui šiuolaikinių žmonių yra naujos prabangos ženklas.

Papasakokite plačiau, kuo ypatingos ir išskirtinės naujosios IDUN pakuotės ir kaip jos prisideda prie planetos išsaugojimo?

Anksčiau mes taip pat naudojome pakuotes, kurias sudarė labai daug plastiko, aukso, spalvų. Jos buvo labai gražios ir patrauklios pirkėjams, visos mūsų kosmetikos pakuotės buvo gaminamos Kinijoje. Transportavimas iš Azijos palikdavo didžiulį anglies pėdsaką planetoje. Ką padarėme?

Visų „IDUN Minerals“ kosmetikos pakuočių gamybą perkėlėme į Europą, taip gerokai sumažindami anglies pėdsaką. Prabangias, juodas pakuotes pakeitėme natūraliomis, lengvai rušiuojamomis ir perdirbamomis. Mūsų lūpdažių pakuotės jau nėra tokios blizgios ir sunkios – jos lengvos, neryškios, o svarbiausia – draugiškos aplinkai, nes lengvai perdirbamos.

Renginio akimirka
Renginio akimirka / Organizatorių nuotr.

Kitas svarbus žingsnis – atsisakėme pudrose ir skaistaluose veidrodėlių. Taip sutaupome kosmetinės svorį ir gerokai sumažiname neperdirbamų medžiagų kiekį. Tikrai nereikia, kad kiekviena pudra, skaistalai ar šešėlių paletė turėtų atskirą veidrodėlį. Kosmetinėje užtenka jo vieno.

Visa „IDUN Minerals“ kosmetika, įskaitant ir pakuotes, yra pagaminta Europoje, be to, pakuotės rūšiuojamos ir perdirbamos. Pakeitę pakuotes, pridėjome 33 proc. daugiau produkto. Vadinasi, šie pasikeitimai mūsų klientams suteikia daugiau realios vertės. Labai didžiuojamės šiais pokyčiais ir planais. Ir tai tik pradžia, pirmi žingsniai – galutinai šiuos planus ketiname įgyvendinti iki 2030 metų. Grožio industrija labai svarbi žmonių gyvenime, todėl turime keisti žmonių požiūrį ir supratimą į ją.

IDUN tikslas – iki 2030 metų sukurti žiedinės ekonomikos verslo modelį. Papasakokite plačiau apie tai. Kokius pirmuosius žingsnius jau įgyvendinote?

Iš pradžių daugiausia dėmesio skyrėme ingredientams, iš kurių gaminami produktai, o dabar koncetruojamės į tvarias, ekologiškas ir perdirbamas pakuotes, siekiame keisti visuomenės požiūrį į grožio industriją ir prabangą. Kitas svarbus žingsnis – šviesti visuomenę, pasakoti apie grožio industriją ir jos įtaką aplinkai. Mūsų tikslas – kuo labiau sumažinti atliekų kiekį ir išteklių naudojimą gaminant pakuotes, ieškoti inovatyvių būdų, kaip kuo mažiau vartojant ir išmetant į aplinką atliekų sukurti kuo didesnę vertę savo klientams.

Renginio akimirka
Renginio akimirka / Organizatorių nuotr.

Dauguma socialiai atsakingų, šiuolaikinių prekių ženklų vis daugiau dėmesio skiria anglies pėdsako mažinimui ir taip prisideda prie klimato kaitos mažinimo. Kokių žingsnių ėmėsi IDUN, kad sumažintų anglies pėdsaką.

Mes ieškome bendradarbiavimo galimybių su kitomis organizacijomis, konsultuojamės ir siekiame bendrų projektų. Pavyzdžiui, bendradarbiaujame su švedų veganų asociacija kurdami veganiškus produktus.

Taip pat ką tik pasirašėme bendradarbiavimo sutartį su kompanija, kuri matuoja organizacijų paliekamą anglies pėdsaką. Mums tai labai svarbus atspirties taškas. Bendradarbiaudami su šia kompanija galėsime įvertinti savo pasiekimus. Ir žinosime realius skaičius, kaip „IDUN Minerals“ anglies pėdsakas mažėja planetoje.

Vienas iš tvarumo ir ekologijos principų – vartotojiškumo mažinimas. Sakykite, kaip tai atsispindi IDUN prekių ženklo filosofijoje?

Kosmetika nėra būtiniausia prekė. Tai – prabangos prekė, kurią pirkdami nuolat susiduriame su dilema – ar tikrai mums to reikia. Todėl siekiame gaminti produktus, kurie iš tiesų būtų reikalingi ir naudingi mūsų klientams. Stengiamės sumažinti ne tik pakuočių, bet ir produktų skaičių krepšelyje. Stengiamės sukurti tokias produktų formules, kurios išspręstų kelias problemas.

Kokias pagrindines IDUN prekes kiekviena moteris privalo turėti savo kosmetinėje?

Manau, kad kiekviena moteris savo kosmetikos krepšelyje turėtų turėti kokybiškos, mineralais papildytos pudros pagrindą, kad oda atrodytų sveika ir graži, taip pat gerą ir kokybišką tušą.

„IDUN Minerals“ tušai yra puikūs, gerai laikosi, netrupa, netepa, o svarbiausia, kad jie nusiplauna tik vandeniu.

Kitas labai svarbus produktas – daugiafunkcinė dulksna, kuri bet kada atgaivina veido odą. Dulksną galima naudoti tiek po makiažo, tiek dieną, siekiant atgaivinti veido odą, tiek prieš miegą. Tai trys labai svarbūs produktai.

Žinoma, reikalingas ir lūpdažis ar lūpų blizgis, būtinai su apsauga nuo saulės. Jis pagyvins, atgaivins ir suteiks žavesio bet kokiai moteriai.