Iš Neapolio kilęs aukštosios mados kūrėjas Gianni Molaro šįmet nusilenkė Afrikai. Beribę fantaziją kasmet vis kitaip demonstruojantis dizaineris priverčia publiką aikčioti iš nuostabos. G.Molaro moters figūrą kaskart įvynioja į nenusakomą drabužį, sukuria neįprastą makiažą, manikiūrą, apavą. Šįmet afrikietės moters kūno formas buvo patikėta įprasminti lietuvei manekenei Ievai Šeškutei.
Kartais šio aukštosios mados kūrėjo kolekcijas įkvepia egzotiškos kelionės, kartais jo paties sapnai arba nenumaldoma nardymo po jūros gelmes aistra.
Būtent todėl jo suknios šią žiemą pabrėžė išraiškingus moterų kūno linkius, kurie būdingi tik laukinės Afrikos dailiosios lyties atstovėms. Suknias italas siuvinėjo etnomotyvais. Manekenėms žengiant podiumu dekoro iš plasmasės detalės, kuriomis buvo inkrustuotos manekenių suknios, skleidė garsus, būdingus ritualiams afrikiečių šokiams.
Tačiau tuo pat metu prabangios suknios atrodė ir šiuolaikiškos. Ilgos atlaso, šifono, šilko suknių uodegos šliaužė podiumu suteikdamos moterims neregėto grakštumo ir didingumo.
Ypač originalios buvo ir manekenių šukuosenos. Joms panaudoti afrikietiškų papuošalų aukso spalvos žiedai, kurie derėjo prie auksinio akių grimo. Sunerti į apyrankę plaukai dar labiau ilgino ir grakštino moters figūrą.
Palangiškė Ieva Šeškutė demonstravo ironijos nestokojantį modelį, kurio esmė – nuogos afrikietės krūtys. Įspūdingiausią nuotakos suknią ant pakylos parodė juodaodė manekenė. Šis ir lietuvės pademonstruoti modeliai „Santo Spirito in Sassia“ bažnyčioje sukėlė neregėtas publikos ovacijas.
Ieva Šeškutė šį sezoną Romos aukštosios mados savaitėje žengė ne vienų mados namų podiumu.