Įkvepiančios Lietuvos moterys susibūrė vardan kilnaus tikslo
Antradienio vakarą tarptautinis prekės ženklas „TOMS“ subūrė veiklias, įkvepiančias Lietuvos moteris vardan vieno tikslo – kalbėti apie visuomenėje esančias problemas ir įkvėpti žmones rinktis socialiai atsakingus prekės ženklus. Renginio metu viešnios dalyvavo oro jogos seanse bei susipažino su socialiai atsakingu verslo modeliu.
Į renginį buvo sukviestos stiprios Lietuvos moterys, kurios yra ne tik veiklios, bet ir prie pokyčių prisidėti pasiryžusios asmenybės.
Progos prisidėti prie iniciatyvos bei išbandyti oro jogą nepraleido radijo ir televizijos laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, stilistė Agnė Gilytė, jogai neabejinga tinklaraštininkė Kristina Pišniukaitė, drabužių prekės ženklo „Happeak“ bendrasavininkė Toma Dambrauskė, įžymybių reklamos agentė Kristina Kulbušauskaitė bei verslininkė ir „She is glowing“ projekto steigėja Dovilė Urbanaitė.
„Oro joga – puikus būdas atrasti harmoniją tarp kūno ir sielos bei išlaisvinti savo vidinę jėgą. Tai veikia kaip terapija: mažina įtampą, lavina koncentraciją, ramina, giliai atpalaiduoja kūną bei leidžia tarsi iš naujo jį pažinti“, – pasakoja oro jogos instruktorė Juliana Salatka.
„Suburdami šias įkvepiančias moteris siekiame sužadinti Lietuvos visuomenę ir atkreipti dėmesį į socialiai atsakingus prekės ženklus. Nors esame ganėtinai maža šalis, tačiau būtent nedidelės bendruomenės savo vienybės dėka daro didelius pokyčius,“ – teigė Ugnė Rimkutė, „TOMS“ atstovė Lietuvoje.