Indrė Stonkuvienė įvardijo, kaip atskirti garsių prekės ženklų akinius nuo klastotės
Vakar Klaipėdoje vykusio renginio metu Indrės Stonkuvienės laukė išbandymas – atskirti, kurie akiniai nuo saulės yra garsių prekinių ženklų, o kurie – klastotė. Moteris įrodė, kad jos skonis išlavintas – tiksliai įvardijo, kurie akiniai firminiai, o kurie – ne.
Indrė Stonkuvienė į vakar uostamiestyje vykusį „Optikos centro“ 25 metų gimtadienį atvyko pasipuošusi trumpa stilinga suknele ir aukso spalvos aulinukais. Kaip ji pati sakė, šiam vasaros įvaizdžiui užbaigti trūko tik stilingų akinių nuo saulės. I. Stonkuvienė apgailestavo, kad prieš savaitę ji prarado akinius nuo saulės Palangoje – šie buvo pavogti. Naujuosius akinius nuo saulės I. Stonkuvienei išsirinkti padėjo optikos darbuotojai ir jos gerbėjai: renginyje ir per „Instagram“.
Pasak I. Stonkuvienės, kokybiški garsių prekinių ženklų akiniai atapažįstami pagal išskirtinį dizainą, kokybę, reikėtų atkreipti dėmesį, ar akiniai poliarizuoti, kokybiški, vardiniai akiniai ženklinami CE ženklu, taip pat akinių originalumą parodo taisyklingai parašytas prekinis ženklas – tai labiausiai į akis krintantis dalykas, kuris leidžia atpažinti klastotę.
Renginyje – tik kviestinė Klaipėdos publika
Jaukaus uždaro renginio metu susirinkę svečiai klausėsi R. Žiogo ir I. Stonkuvienės pokalbio apie madą, stilių, akinių ir aksesuarų derinimą, Indrės projektus, Klaipėdos miestą. I. Stonkuvienė prisipažino, kad labai dažnai jai atsitinka taip, kad į Klaipėdą atvažiuoja vienai dienai, o išvyksta tik po trijų dienų.
Tarp kviestinių gimtadienio svečių – dainininkė Eglė Jakštytė-Eley, aktorė Eglė Jackaitė, žurnalistas-motociklininkas Aurimas Mockus, dainininkai Violeta ir Vilius Tarasovai, Juozas Butnorius, verslininkai Saulius Jokužys, Antanas Bartkėnas, Klaipėdos vaikų ligoninės vyriausiasis gydytojas Virginijus Žalimas, renginį vedė Remigijus Žiogas.