Inga ir Arūnas Valinskai per atostogas Sardinijoje aplankė „Lietuvos balso“ dalyvio Roberto Meloni šeimą

Ingos ir Arūno Valinskų atostogų Sardinijoje akimirkos / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-10-30 09:07
AA

Arūnas Valinskas drauge su žmona Inga savaitę ilsėjosi lietuvių pamėgtoje Sardinijoje. Atostogų metu pramogų pasaulio pora skersai išilgai išmaišė visą Italijos salą, namo šeima grįžo pailsėjusi ir kupina įspūdžių.

Ingos ir Arūno Valinskų lėktuvas Sardinijoje nusileido Kaljario mieste, čia įsikūrusi pora išsinuomojo automobilį – kasdien stengėsi aplankyti vis kitą Sardinijos vietą. „Apvažiavome beveik visą salą“, – portalui Žmonės.lt entuziastingai pasakojo A.Valinskas.

Per septynias kelionės dienas jiedu automobiliu nuvažiavo apie 1600 km. Nors Sardiniją Valinskai aplankė ne sezono metu, tai jiems tik dar labiau patiko. „Niekur nebuvo eilių, automobilį galėjome statyti bet kur... Kažkas nerealaus“, – sakė A.Valinskas. Oro taip pat būta gero: „Dieną oro temperatūra siekė +27 laipsnius. Naktį ji nukrisdavo tik iki +20.“

Ingos ir Arūno Valinskų kelionė į Sardinijos salą (6 nuotr.)

Vienu smagiausių nuotykių Valinskams tapo apsilankymas pas LNK projekto „Lietuvos balsas“ dalyvio Roberto Meloni, kuris gimė ir augo Italijoje, šeimą, gyvenančią Ardaros miestelyje. Atlikėjas projekte dainuoja Arūno ir Ingos Valinskų komandoje.

„Jau anksčiau žinojome, kad Roberto gimęs Ardaroje. Išsiaiškinome, kur tai yra, ir nusprendėme užsukti“, – pasakojo A.Valinskas.

Ardara – mažas miestelis Sardinijoje, kurio bendruomenė – itin glaudi. „Ten gyvena 800 žmonių. Miestelis yra ant kalvos, nuo kurios atsiveria graži panorama. Viskas ten savotiška – su savomis taisyklėmis“, – sakė šoumenas.

Inga Valinskienė Sardinijos paplūdimyje / Asmeninio albumo nuotr.

Vos atvykę Valinskai iškart sulaukė gyventojų dėmesio: „Mums vos įvažiavus visi sužiuro: pamatė, kad atvažiavo nauji žmonės – ne svetimi, bet svečiai. Jų reakcija buvo įdomi, savotiška.“

R.Meloni šeima Valinskus priėmė, kaip patys sako, itališkai. Susipažino pora su visais šeimynykščiais ir dar daugiau: „Susipažinome su visais – tėčiu, mama, seserimi... Net susitikome su miestelio meru ir kunigu.“

Nors svečiuotis Valinskai ketino visai trumpai, su Meloni šeima jie užsisėdėjo kur kas ilgiau. „Pas juos praleidome gerokai daugiau laiko, nei planavome – važiavome į kitą didelį miestą ir tiesiog užsukome trumpam, tačiau mus priėmė nuostabiai, su pietumis“, – džiaugėsi A.Valinskas.

Pietūs porai paliko didelį įspūdį: „Jų virtuvė labai įdomi. Pagrindinis patiekalas buvo keptas paršelis. Pasirodo, vienas jų šeimos narys – kokių 18 metų jaunuolis – tuos paršelius augina pats.“

R.Meloni šeimai Valinskai negaili gražių žodžių: „Roberto šeima stengėsi mus priimti labai nuoširdžiai. Bėda tik tai, kad miestelyje yra pusantro angliškai kalbančio žmogaus, tačiau aš pakankamai gerai įvaldęs nuoširdumo kalbą – šnekant ja gali išsiaiškinti bet ką“, – pasakojo A.Valinskas.

Tiesa, R.Meloni nusiuntė seseriai lapus su dalies itališkų žodžių vertimu į lietuvių kalbą „Ji, norėdama ką nors pasakyti, tuos žodžius išskaičiuodavo – pirmas reiškė „brolis“, trečias – kitką. Tai buvo kaip žodynėlis“, – juokėsi A.Valinskas.

Inga Valinskienė Sardinijos paplūdimyje / Asmeninio albumo nuotr.