Instagrame dažniausiai rodytos mados tendencijos
Apie tai, ką dabar išvysite, mes rašėme ne kartą. Tačiau juk smalsu sužinoti, kas iš mados dalykų instagrame dominavo paskutiniu metu? „Long Tall Sally“ atliko tyrimą ir apžvelgė, kokios grotažymės visame pasaulyje buvo dažniausios. Apžvelkime keletą jų.
#Millenialpink
Tailande ši jaunosios kartos, arba tūkstantmečio, rožine vadinama spalva populiariausia. Ji ne tokia intensyvi, kaip įprasta rožinė, tokią lengva priderinti prie turimo garderobo.
#Puffercoats
Pūkinės striukės dabar aktualiausios Skandinavijoje, ypač Švedijoje. Ir – ne tik. Be jų mes irgi nė žingsnio. Patarimas renkantis – geriau per didelė nei per maža.
#Beret
Japonijoje dažnėja berečių hashtag'ai. Kaip esame rašę, beretės, dar vadinamos kepėjo ar laikraščių išnešiotojo kepuraitėmis, išgyvena pakilimą. Jos derinamos prie visko ir kartu prie nieko, matomos tiek ant podiumo, tiek gatvėse.
#Croppedtrousers
Trumpintos kelnės dažniausiai instagrame grotažyme žymimos Australijoje. Tokios kelnės tinka prie daugelio drabužių ir aksesuarų, svarbiausia – tinkamai pasirinkti batus.
#Beltedcoats
Sujuosiami stilingi paltai aktualiausi Italijoje. Italės visuomet pasižymėjo elegancija, negana to, ten nėra taip šalta, kad prireiktų masyvios pūkinukės. Toks paltas padeda sukurti smėlio laikrodžio siluetą.
#Oversizedsleeves
Pietų Korėjoje pūstos rankovės yra kažkas TOKIO. Esminis dalykas – jei pečiai platūs, rinktis platėjančias ties rankomis; jei siauri – pūstas nuo pečių linijos.
#Metallicshoes
Jungtinėje Karalystėje metalinių atspalvių batai supermadingi. Ir nors iš pažiūros atrodo, kad tokį blizgantį aksesuarą derinti sunku, žvelkite į jį kaip į neutralų.
#Strawbag
Pinti krepšiai, nors ir neretai matyti JAV didmiesčių gatvėse, instagrame dažniausiai rodyti ispanių. Nors tai atrodo kaip atostogų aksesuaras, moterys nesibodėjo su tokiais eiti ir į vakarėlius, ir į pasimatymus.
#Logotee
JAV Vakarinėje pakrantėje marškinėliai su logotipais yra labai populiarūs. Balti marškinėliai apskritai yra esminio moterų garderobo dalis, jie itin mėgstami prancūzių. O štai amerikietės renkasi tokius su užrašais ar garsių prekių ženklų logotipais.