Instagramo grožio kryptys: tai, apie ką šnekėjo visi

Nagų lakas / Instagram nuotr.
Nagų lakas / Instagram nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Turbūt daug galvoti nereikia tam, kad pripažintume, jog grožio produktus perkame ne tik todėl, kad jų mums labai reikia. Ar tikrai žinome, kuo skiriasi dešimt raudonų lūpdažių, besimėtančių mūsų kosmetinėje? Atspalviais? Įpakavimais? Ar tiesiog skirtingais gamintojų pavadinimais? Ar pastelinį „Chanel“ lūpdažį mėgstame labiau, negu tokį patį efektą sukuriantį „L’Oreal“ blizgesį?

Tiesa ta, kad grožio industrija mus skatina tikėti jų pasakomis: kartais mes tapatinamės su Kate Moss ar Jennifer Lawrence, žvelgiančiomis iš žurnalų atvartų, o kartais vien mintis, kad mūsų kvepalų buteliukas vertas „Instagram“ įrašo, ima ir paperka...

ATIDUOTI DUOKLĘ „INSTAGRAM“

Jau praėjo tie laikai, kai naujo produkto atsiradimas rinkoje kas trisdešimt sekundžių (dar vienas magiškas akių pieštukas, dar viena makiažo bazė su 24 karatų aukso dalelėmis ir dar vienas kremas, sugrąžinantis jaunystę) kažką galėjo nustebinti... Grožio produktų dabar ieškome ne tik dėl jų magiško poveikio, bet dėl to, kad vis dažniau juos aptinkame instagrame. Čia mūsų sprendimus dažniausiai lemia tinklaraštininkų žinomumas, nuotraukos preciziškumas ir asociacijos su pasakojama prabangos ir grožio pasaka.

Ir, žinoma, didieji mados namai tai moka išnaudoti: pažiūrėkite, kokie produktai buvo labiausiai aptarinėjami, fotografuojami ir perkami šiemet.

„Dior“ nagų lakai

Kai „Dior“ nusprendė šiek tiek paeksperimentuoti su nagų lakų buteliukų forma ir paversti juos apvalesniais, tarsi prabangiais kalėdiniais žaisliukais, visos pametė galvas. Limituotas jų kiekis pasirodė prekyboje ir dingo per kelias savaites. Beveik visi jie žėrėjo blizgučiais, o tai, žinoma, juos pavertė tik dar labiau instagramiškais.

„Christian Louboutin“ grožio linija

Žinia, kad raudonpadžių dizaineris imasi kurti grožio produktų liniją, sudrebino pasaulį prieš trejus metus ir nuo to laiko „Christian Louboutin“ lūpų dažai, akių pieštukai ir nagų lakai tapo kiekvieno tinklaraštininko pagalbininkais formuojant gražų kadrą... O arabiškos stilistikos išraižymai ant kiekvieno produkto, lūpdažiai, šeimininkių laukiantys art deco dėžutėse, – verčia jų norėti!

Makiažo šepetėliai: veganiški (!) ir stilingi

Grožio produkcija neapsiriboja tik pudromis ir lūpų pieštukais: pamiršote makiažo šepetėlius, kurie pastaruosius trejus metus buvo ir vis dar yra instagramo klyksmas: veganiški, spalvoti, blizgūs, dekoruoti auksu ar atkeliaujantys undinėlės kriauklėje (taip!)…

ATIDUOTI DUOKLĘ KEISČIAUSIOMS GROŽIO TENDENCIJOMS

Be tobuliausių įpakavimų ir didžiausių amžinos jaunystės pažadų, mus pasiekia ir grožio tendencijos, kurias išeskaluoja internetas ir, žinoma, instagramas. Ar matėte marmurinių lūpų įrašus, sulaukusius tūkstančių „patinka”? Arba deimantinius lūpdažius? Jei ne, tai pristatome tris daugiausia dėmesio sulaukusias grožio industrijos tendencijas. Ir taip, jos visos gana keistos...

Marmurinės lūpos

Taip, kiek vaiduokliškos marmurinės lūpos pastaruosius kelis mėnesius buvo instagramo klyksmas. Vienos grožio blogerės rodė, kaip smulkiu teptuku dėlioti brūkšnius marmuro efektui išgauti, o kitos – prie jų derino gatvės stiliaus derinius, kurie retkarčiais gąsdino ne mažiau nei per Helovyną... Vienaip ar kitaip, to nepastebėti buvo tiesiog neįmanoma...

Deimantiniai lūpdažiai?

Kai Pakistane gyvenančios Saros Shakeel „Instagram“ paskyroje atsirado „Mac“ lūpdažiai iš deimantų ar kristalų, jos paskyra pasipildė 15 000 sekėjų per vieną naktį, o tiek ją, tiek „Mac gamintojus užpuolė klausimai, kur ir kada galima įsigyti tokių lūpdažių... Bėda ta, kad tai buvo tik nuostabus koliažas, kuriuos laisvalaikiu mergina mėgsta kurti. Tokie lūpų dažai dar neegzistuoja, bet gera žinia ta, kad Sara turi tokių unikalių inspiracijų ne vieną ir ne dvi.

Antakiai-plunksnos

Ko gero, ši tendencija – drąsiausioms. Iki šiol visada stengėmės kurti vieną priimtiną anktakių šukavimo konceptą, bet panašu, kad instagrameriai vėl diktuoja kitokias tendencijas...

Sekite mus instagrame zurnalaslaima.