Internete plinta neįprasta šventinė reklama: joje – vaikiną susiradęs Kalėdų Senelis
Artėjant Kalėdoms socialinius tinklus užplūsta viena už kitą gražesnės, jautresnės šventinės reklamos. Norvegijos pašto tarnyba „Posten“ į didžiausias metų šventes nusprendė pažiūrėti originaliai – išleido kalėdinę TV reklamą, kurioje Kalėdų Senelis susirado savo svajonių vyrą.
Sensacinga reklama, pavadinta „Kai Harry sutiko Kalėdų Senelį“, sukurta homoseksualių santykių dekriminalizavimo Norvegijoje 50-ųjų metinių proga, rašo metro.co.uk.
Reklama prasideda, kai pusnuogis Harry nusileidžia žemyn laiptais ir užklumpa nustebusį Kalėdų Senelį, kuris tuo metu po egle dėliojo dovanas. Pastarasis parausta ir sprunka pro kaminą.
Kitais metais Harry guli lovoje ir svarsto, ar Kalėdų Senelis sugrįš, o netrukus išgirsta beldimą. Nusileidęs žemyn, Harry pamato Kalėdų Senelį, žiūrintį į nespalvotą jo nuotrauką.
Dar po metų Harry pasiruošia Kalėdų Senelio atvykimui – gražiai apsirengia, pasipurškia geriausiu odekolonu ir užmiega ant sofos.
„Tu knarki“, – pažadina vyrą Kalėdų Senelis, įteikdamas jam dovaną ir patikindamas, kad grįš.
Galų gale, pralaukęs dar metus, Harry parašo laišką Kalėdų Seneliui, kuriame teigia: „Viskas, ko aš noriu Kalėdoms, yra tu.
Pabaigoje Harry noras išsipildo – jis artimiau susipažįsta su Kalėdų Seneliu. Žinoma, vos kelių minučių per metus džiaugtis meile nepakanka, todėl kol Kalėdų Senelis laiką leis su savo vaikinu, išnešioti dovanas jam padės pašto tarnyba „Posten“.
Kaip rašo metro.co.uk, reklama sulaukė daug pozityvių reakcijų. „Tai tiesiog nuostabu ir taip, mano akys ašaroja“, – prisipažino vienas internautas.
Tuo metu Harry vaidinančio Johano Ehno sutuoktinis tviteryje paskelbė: „Tai mano vyras bučiuoja Kalėdų Senelį!“
„Posten“ rinkodaros direktorė Monica Solberg „LGBTQ Nation“ teigė, kad pastaraisiais dvejais metais pašto tarnyba į Kalėdas norėjo pažvelgti kitu kampu.
„Posten“ yra visa apimanti darbo vieta, turinti didelę įvairovę, ir mes norėtume švęsti [homoseksualumo dekriminalizavimo] 50 metų jubiliejų su šia puikia meilės istorija. Praėjusių metų kampanijoje Kalėdų Senelis supyko ant Norvegijos pašto, kuris atėmė iš jo „verslą“, o šiemet Kalėdų Senelis džiaugiasi, kad Norvegijos paštas gali jam pagelbėti, jog jis galėtų būti su mylimu žmogumi“, – kalbėjo rinkodaros direktorė.
Pasak jos, pagrindinis kampanijos tikslas – parodyti, kad Norvegijos paštas nestovi vietoje ir yra šiuolaikiškas.
„Tikrai sulauksime ir neigiamų reakcijų, bet mes esame pasirengę su tuo susidoroti. Teisė mylėti, ką tik nori, yra žmogaus prigimtinė teisė, – kalbėjo M.Solberg. – Norvegijos paštas jungia žmones 375 metus ir mes toliau tai darysime, nepaisant orientacijos ar lytinės tapatybės.“