Iš Lietuvos turizmo reklamos kampanijos juokiasi visi – nuo internautų iki garsenybių ir BBC

Iš Lietuvos turizmo reklamos kampanijos juokiasi visi. Ne išimtis – „bavaras“ Juozas Liesis
Iš Lietuvos turizmo reklamos kampanijos juokiasi visi. Ne išimtis – „bavaras“ Juozas Liesis
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Lietuvos turizmo reklamos kampanija „Lithuania – Real is beautiful“ (Lietuva – tikra yra gražu) pagarsėjo visai kitaip, nei norėjo jos idėjos autoriai. Iš fakto, kad Lietuva reklamuojama pasauliui nuotraukomis iš Suomijos, juokiasi visi: tiek internautai, tiek Lietuvos žvaigždės, tiek šalies politikai. Skandalas nepraslydo pro akis ir britų naujienų portalui BBC.

Nacionalinio transliuotojo BBC tinklalapis aprašė Lietuvoje kilusį skandalą ir pasidalijo internautų sukurtais memais. Britai aprašė ir tai, kad po šio incidento trolina net premjeras Saulius Skvernelis.

Politikas pasidalijo savo feisbuko paskyroje Europos Komisijos rūmų Briuselyje nuotrauka, pakomentuodamas, kad jau nuo rytdienos Vyriausybė dirbs naujame pastate Karoliniškėse.

Tokių memų, pašiepiančių pigiausią variantą pasirinkusius reklaminės kampanijos autorių, pilnas feisbukas. Štai Juozas Liesis pasidalijo populiarios britų grupės „Take That“ nuotrauka, ant kurios puikuojasi užrašas – „Bavarija. Real is beautiful“.

Tuo tarpu dainininkas Alanas Chošnau ragino savo gerbėjus balsuoti už jį nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje, paviešindamas grupės „Depeche Mode“ nario Davido Gahano nuotrauką.

Keliautojas Vytaras Radzevičius juokavo dalydamasis Žemės nuotrauka iš kosmoso.

„Lietuva iš Merkinės apžvalgos bokšto. Bet manau, kad idėja “Real is beutiful„ yra gera. Tikiuosi, ji nebus palaidota, o situacija bus sutvarkyta“, – keliautojas ne tik juokėsi iš turizmo reklamos, bet ir pabandė apginti ją.

Prie pašaipų prisidėjo ir feisbuko personažas Robotas Meška, ir Vilniaus baras „Būsi trečias“, ir Lietuvos edukologijos universitetas, ir dar daug kitų personažų, verslų bei įstaigų.

Primename, kad skandalas dėl Lietuvos turizmo reklamos kilo po to, kai 15min.lt paviešino, jog pernai rudenį pristatytoje ir 140 tūkst. eurų kainavusioje kampanijoje yra naudojama daug neoriginalių, iš fotobankų pirktų nuotraukų. Kai kurios fotografijos buvo užfiksuotos net ne Lietuvoje.

Po šio incidento penktadienį atsistatydino Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė, vadovavusi įstaigai nuo 2015-ųjų.