Iš tinklaraštininkių spintos: Chiaros Ferragni klondaikas
Toji 29 metų mergina viską skaičiuoja milijonais: savo feisbuko patiktukus, „Instagram“ paskyros sekėjus, savo internetinės svetainės „The Blonde Salad“ ir to pat vardo parduotuvės lankytojus. Realių milijonų ji irgi turi: Ferragni vardo bateliai tokie populiarūs, kad jų autorei kasmet atneša apie 8 mln. JAV dolerių. Gal teko matyti loferių, kur ant vieno vaizduojama atmerkta akis, ant kito – užmerkta; arba vienas batas yra su kavos puodeliu, kitas – su kruasanu? Tai – Ferragni kūryba.
Ji vadinama populiariausia pasaulio tinklaraštininke ir yra vienintelė tarp kolegių, patekusi ant „Vogue“ viršelio. „Forbes“ ją įtraukė į 30 įtakingiausių žmonių sąrašą, o Harvardo verslo mokykloje studijuojamas jos atvejis. Beje, jis tikrai įdomus, nes stilingoji Ferragni turi teisininkės išsilavinimą. Kas dar? Prieš keletą mėnesių pagal Chiarą padaryta lėlė Barbė.
Šiandien Los Andžele gyvenanti mergina nepervargsta besirūpindama savo virtualiais ir žemiškais verslais, jie patikėti Ferragni komandai. Pati Chiara dirba kaip brangiai apmokama stiliaus konsultantė, bendradarbiauja su mados namais (ne bet kokiais – „Dior“, „Louis Vuitton“, „Chanel“ ir pan.), važinėja į mados savaites ir naršo parduotuves, kurioms reikia tikrai daug laiko. Nes tinklaraštininkė garsėja tuo, kad niekada nevilki to paties drabužio antrą kartą.
Kailiai. Net jei jie – dirbtiniai ir atrodo nelabai rimti, kainos turėtų kelti pagarbą. Nes raudona širdelė – „Saint Laurent“, gėlėti gaurai – „Fendi“, o įspūdingos „Jeremy Scott“ kumštinės (delno pusėje matyti, kad kailis užsiūtas ant pirštuotų odinių pirštinių) derinamos su „Louis Vuitton“ paltu.
Prada. Galima išsiversti be komentarų. Visi dievina Miuccią Pradą, ir Chiara savo simpatijų neslepia, tad visada išbando naujus „Prada“ ir „Miu Miu“ drabužėlius.
Printai. Ferragni mėgsta ryškius raštus: įkvėptus 7–8 dešimtmečių tapetų, optinės dailės; tą rodo ir jos „Saint Laurent“ megztukas su lūpomis, ir „Michael Kors“ paltas. Net Chiaros „leopardas“ („Jeremy Scott“) labiau panašus į Flinstounų animacinius kostiumus nei į tikrą kailį.
Rokas. Truputis baikeriškos ir rokeriškos dvasios. Ferragni nebando jos pagyvinti kokiais nors eklektiškais miksais, tiesiog vilki „Louis Vuiton“ paltą, „Saint Laurent“ švarką ar liepsningą „Prada“.
Gėlės. Gėlių raštams komplimentų nereikia, jie – visada gražūs. Ypač, jei gėlės – faktūrinės: gal ir ne visai 3D, bet juntamos ranka – peltakiuotos, siuvinėtos megztos. Chiara vilki įspūdingą „Delpozo“ liemenę (visa kita – „Chanel“), margą „Marni“ ansamblį ir pasakišką vakarinę „Blumarine“ suknelę.
Gatvė. Net kai Chiara nešioja juodą „Vetements“, ji atrodo ryški. Jau nekalbant apie kitus merginos pasirinkimus: ji turi daugybę margų beisbolo švarkelių (pirmenybė teikiama „Gucci“) ir net „Chanel“ renkasi tokį, kur denimas derinamas su rožinėmis tvido rankovėmis.
Monochromija. Galima sakyti, kad Ferragni taip vilki, kai nori būti kukli: daug negalvodama pasirenka vieną spalvą ir ja „nusidažo“ nuo galvos iki kojų: rudai („Michael Kors“), juodai („Chanel“), mėlynai („Versace“).