Po trejų metų tylos apie Annie CLARK (38), žinomą kaip St. Vincent, visi vėl kalba. Dainininkė ir dainų kūrėja pristatė septintąjį albumą „Daddy’s Home“ ir ryžosi įsileisti publiką į asmeninį pasaulį.
Pirmieji šeši jos albumai buvo tvirtai sukalti – kiekviena nata ir kiekvienas žodis tikslingai, kruopščiai sudėliotas. Šeštasis 2017-aisiais išleistas „Masseduction“ – toks aštrus, kad, regis, galėjai susipjaustyti. Albumas vadintas sukrečiančiu ir pagauliu, širdį draskančiu ir trapiu. Simboliška, kad jis įrašytas po skyrybų su britų modeliu Cara Delevingne (28) – jų pusantrų metų romaną į viešumą iškėlė „Daily Mail“. Buvusiai mylimajai St. Vincent skyrė dainą „New York“.
Rašydama „Masseduction“, dainininkė dalijosi nuotrauka iš studijos ir ją pakomentavo fraze „Negyva mėsa“. Vaizdo klipuose rodėsi įsispraudusi į ankštus latekso kostiumus ir išdarkyta plastinių operacijų. Ji tarsi bandė ištrinti save iš gyvenimo, o neseniai muziką pavadino gelbėjimo valtimi, padėjusia ištrūkti iš uždaros emocinės erdvės.
„Daddy’s Home“ – visiškai kitoks. Aštrūs „Masseduction“ kampai ir dantytos linijos virto vingiuotomis ir plastiškomis. Pasikeitė net St. Vincent dainavimo maniera – skambesys ramus, lengvas, melancholiškas. Kaip sako pati, 14 albumo dainų tarsi kviečia prisėsti į nutrintą odinį krėslą, įsipilti tekilos ir pasikalbėti.